آفتاب

نبرد سرخ‌های تهران و اهواز، دیدار شماره 33

نبرد سرخ‌های تهران و اهواز،  دیدار شماره 33

پرسپولیس و فولاد امروز برای بار سی و سوم به مصاف هم می‌روند و قرمزهای تهرانی به دنبال پیروزی شماره چهارده و اهوازی‌ها در پی دهمین برد هستند.

به گزارش ایلنا، دو تیم پرسپولیس و فولاد از ساعت 20:45 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا دومین دیدار خود را برابر هم برگزار کنند.

پیش از این و در تقابل‌های دو تیم، قرمز های جنوبی تا کنون 32 بار مقابل قرمز‌های تهران قرار گرفته‌اند که از این تعداد 13 برد سهم تیم پرسپولیس و 9 برد هم سهم فولاد بوده است و دو تیم در 10 بازی هم زمین را بدون برنده ترک کرده‌اند.

سرخپوشان پایتخت در گلزنی هم آمار بهتری نسبت به رقیب جنوبی خود دارند. 41 گل برای پرسپولیس در مقابل 32 گل تیم اهوازی نشان از برتری کامل پرسپولیس در ادوار لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان است.

16 بازی 2 تیم در تهران برگزار شده که پرسپولیس در نیمی این تعداد بازی پیروز شده است. 3 برد در تهران هم سهم فولاد است و دو تیم در 5 بازی نیز به تقسیم امتیاز رضایت داده‌اند.

در 16 بازی انجام شده در شهر اهواز نیز اگرچه برتری با 6 برد با تیم میزبان است، اما سرخپوشان پایتخت نیز با 5 برد کمترین اختلاف را با جنوبی‌ها دارند. دو تیم 5 بار هم در کنار رود کارون امتیازات را تقسیم کرده‌اند.

امروز رسپولیس و فولاد برای سی و سومین بار مقابل هم قرار خواهند گرفت و باید دید به یازدهمین تساوی می‌رسند یا اینکه یکی از آن ها سه امتیاز کامل را دشت خواهد کرد.

کد N1923576

وبگردی