آفتاب

انتقال دفتر «شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس» به تهران منتفی شد

انتقال دفتر «شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس» به تهران منتفی شد

رئیس هیات مدیره «شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس» اعلام کرد که مخالف انتقال دفتر این شرکت به تهران است.

به گزارش ایلنا، سید علی اصغر علامه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌‌های دولت مبنی بر تمرکززدایی، دلیلی برای انجام این کار با صرف هزینه‌‌های هنگفت وجود ندارد.  

اسفند ماه سال گذشته جمعی از پرسنل ادارای این شرکت که از زیرمجموعه‌های «شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی» است، در تماس به ایلنا از انتقال دفتر شرکت از شیراز به تهران اظهار نگرانی کرده و گفته بودند امکان جابه‌جایی محل زندگی برای آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: این شرکت با سابقه ۲۲ سال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارای بیش از ۴۰۰ سهامدار از استان فارس است و بخش بزرگی از طرح های آن با توجه به حیطه فعالیتش در جنوب کشور و استان های خوزستان و بوشهر متمرکز است.

علامه بیان کرد: با توجه به دسترسی آسان تر به مناطق نام برده، فعالیت این شرکت در شهر شیراز ضروری به نظر می‌‌‌رسد اما پافشاری و بعضا مانع تراشی‌های برخی از مدیران شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی کشور مبنی بر انتقال دفتر آن به تهران، جای تامل دارد.

وی، همچنین با تاکید بر ظرفیت‌‌های استان فارس و جنوب کشور اظهار داشت: این شرکت با پیشنیه‌‌ای که دارد می‌تواند با برنامه‌‌‌‌ریزی مدون و کارشناسی شده و بهره گیری بهینه از توان بالای فنی و انسانی جنوب کشور، بیش از پیش خود را موفق نشان دهد.

البته کارکنان شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به استاندار فارس، خواستار جلوگیری از انتقال دفتر این شرکت به تهران شده بودند.

در این نامه با اشاره به سوابق خدمت طولانی کارکنان دفتر این شرکت در شیراز از تصمیم مدیران غیربومی مبنی بر تعطیلی این دفتر انتقاد شده است

کد N1923539

وبگردی