آفتاب

هنرمندان البرز، لرستان و مازندران در پایان این هفته مهمان برج میلاد می‌شوند

هنرمندان البرز، لرستان و مازندران در پایان این هفته مهمان برج میلاد می‌شوند

مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد که در روزهای پایانی این هفته هنرمندان استان‌های البرز، لرستان و مازندران مهمان برج میلاد در شب‌های فرهنگی در جشنواره ملی چارسوق خواهند شد.

به گزارش  ایلنا، علی درویش پور با بیان این مطلب افزود: استقبال از جشنواره شب‌های فرهنگی برج میلاد در شب‌های تابستان داغ خارج از توصیف بوده است و بسیاری از مردم هر شب به دیدن استان‌های مختلف کشورمان در برج میلاد می‌آیند.

وی افزود: در پایان این هفته از مرداد ماه در روزهای چهارشنبه 10 مرداد، پنج شنبه 11 مرداد و جمعه 12 مرداد ماه به ترتیب استان‌های البرز، لرستان و مازندران به برج میلاد تهران آمده تا آیین‌ها و رسوم خود را در معرض دید و نمایش عموم قرار دهند.

به گفته درویش پور، جشنواره ملی چارسوق فرصتی فراهم آورده است تا استان‌های مختلف ایران ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خود را که بخشی از هویت و فرهنگ ما ایرانیان است را به مردم پایتخت معرفی کنند تا مردم با آگاهی کامل مقصد گردشگری و سفر خود را برای روزهای پایانی تابستان انتخاب کنند.

جشنواره ملی چارسوق تا 19 شهریورماه هر شب در دهکده اقوام برج میلاد از ساعت 21 الی 2 بامداد میزبان شهروندان و بازدیدکنندگان است.

 

 

 

کد N1922705

وبگردی