آفتاب

بادامچی: مجلس به‌جای تغییر ساختار بر تغییر عملکرد مدیران اقتصادی تاکید دارد

بادامچی: مجلس به‌جای تغییر ساختار بر تغییر عملکرد مدیران اقتصادی تاکید دارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس‌جمهور به این نتیجه رسیده در تیم اقتصادی دولتش بازنگری کند اما قصد داشت با تغییر ساختار وزارتخانه‌های اقتصادی این کار را انجام دهد که مجلس با رد لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت بر تغییر رویه و عملکرد مدیران اقتصادی تاکید کرد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مجلس شورای اسلامی با رد اولین لایحه تفکیک وزارتخانه اقتصادی به دولت نشان داد اصلاح ساختار دولت را در شرایط جاری کشور به صلاح نمی‌داند.

وی ادامه داد: مخالفت مجلس با این قصد دولت به معنای بازنگری دولت در عملکرد تیم اقتصادی و رفع کوتاهی‌ها و کم‌کاری‌های مدیران اجرایی، افزایش مشورت‌ها با بخش خصوصی و سپردن کارها به مردم با هدف خنثی کردن فشارهای فزاینده بین‌المللی و اقتصادی به جامعه است.

نماینده مردم تهران در مجلس از اطلاع دولت نسبت به انتظارات مردم و مجلس سخن گفت و افزود: دولت حتما براساس خواست مردم تلاش خواهد کرد. اطلاع داریم که درخواست هیات حاکمه دولت برای تغییر ساختار، بازنگری در ترکیب تیم اقتصادیش بود. حال که مجلس با تغییر ساختار دولت مخالفت کرد تصور می کنم دولت به خواست مردم و مجلس برای تغییر ترکیب تیم اقتصادی تن دهد.

انتهای پیام

کد N1922251

وبگردی