آفتاب

مرکز تربیت مربی و آموزش‌های نیروهای پیمانکاری شرکت گاز در استان البرز افتتاح شد

مرکز تربیت مربی و آموزش‌های نیروهای پیمانکاری شرکت گاز در استان البرز افتتاح شد

مرکز تربیت مربی و آموزش‌های نیروهای پیمانکاری شرکت گاز در استان البرز با حضور حمیدرضا عراقی (معاون وزارت نفت و مدیرعامل شرکت گاز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاح مرکز تربیت مربی و آموزش‌های نیروهای پیمانکاری شرکت گاز در استان البرز با حضور حمیدرضا عراقی (معاون وزارت نفت و مدیرعامل شرکت گاز)، محمدعلی نجفی (استاندار البرز) و سلیمان پاک‌سرشت (معاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دهقانی (سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی وزارت نفت) گفت: ۲۸۰ هزار علمک گاز تا به امروز در استان البرز نصب شده است و ۵.۵ میلیارد در استان البرز مصرف سالیانه وجود دارد که از این مقدار ۵۰ درصد در نیروگاه‌ها و مابقی مصرف خانگی دارند. شرکت گاز البرز توانسته است در بخش شهری ۹۹.۵ درصد و در بخش روستایی ۸۲ درصد را تامین کند. این شرکت همچنین به‌طور همزمان از طریق استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر توانسته است در جهت رشد و توسعه خدمات شرکت گاز قدم بردارد که این اقدامات به نوبه خود توانسته است سطح GDP کشور را افزایش دهد.

سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی وزارت نفت افزود: این شرکت توانسته است نظر به اینکه یکی از ابزارهای مهم در توسعه انسانی آموزش است سرمایه انسانی خود را از طریق امضای پیمان‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ارتقا دهد که این پیمان‌نامه به صورت پایلوت در استان البرز اجرا شد.

به گفته وی، در این طرح ۱۲۰ نیروی انسانی آموزش دیدند. دهقانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این طرح به طور تقریبی ۲۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده دارد که ارزش وسایل و امکانات موجود در آن دو میلیارد تومان است. این کاهش هزینه به دلیل استفاده از امکانات و ابزاری است که در بخش تولید قابلیت استفاده نداشته و در حال حاضر در بحث آموزش از آن استفاده می‌شود. 

ادامه دارد....

کد N1921654

وبگردی