آفتاب

سکوت سازمان لیگ در قبال قرارداد 50 میلیاردی

سکوت سازمان لیگ در قبال قرارداد 50 میلیاردی

سازمان لیگ بعد از گذشت سه سال هنوز نتوانسته در خصوص قرارداد عجیبی که منعقد کرده و باشگاه‌ها امیدوار به دریافت آن هستند پاسخ مناسبی دهد.

به گزارش ایلنا، طلب ۵۰ میلیارد تومانی سازمان لیگ از مجری تبلیغات محیطی فصل گذشته که بخش عمده آن سهم باشگاه‌هاست موضوعی است که مغفول مانده در صورتی که می‌تواند بخشی از مشکلات مالی باشگاه‌های لیگ برتری را حل کند. در این قرارداد طرف اول که سازمان لیگ است باید پیگیر وصول این مطالبات باشد اما پیگیری درودگر و کمیته بازاریابی هنوز نتیجه‌ای نداشته است.

در این وضعیت بغرنج اقتصادی یک میلیارد تومان هم می‌تواند مشکلات زیادی از باشگاه‌ها را حل کند اما هیچ خبری از پرداخت این پول به باشگاه‌ها نیست. باشگاه‌های لیگ برتری هر روز حق و حقوق‌شان را از سازمان لیگ مطالبه می‌کنند اما عملا راهی برای رسیدن به پول ندارند و همچنان منتظرند. البته اگر سازمان لیگ از باشگاه‌ها طلبکار است برای وصول مطالباتش اهرم فشار دارد اما مدیران باشگاه‌ها که هنوز نمی‌دانند چطور با آن شرکت قرارداد بسته‌ شده اهرم فشاری برای وصول مطالبات‌شان ندارند.

البته این بار اولی نیست که چنین اتفاقی افتاده و برای دومین سال پیاپی است که می‌بینیم تتمه قرارداد که عدد ناچیزی هم نیست وصول نمی‌شود. سوالی که حالا پیش آمده این است؛ اگر افرادی که این قرارداد را بسته‌اند، قرار بود یک قرارداد شخصی برای خودشان می‌بستند آیا باز هم به گونه‌ای بود که ۵۰ میلیارد از آن قابل وصول نباشد؟

 

کد N1921621

وبگردی