آفتاب

شرکت‌های دانش‌بنیان در وضعیت کنونی اقتصادی در شرایط سختی قرار دارند

شرکت‌های دانش‌بنیان در وضعیت کنونی اقتصادی در شرایط سختی قرار دارند

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور گفت: در چنین شرایطی شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از هر نهاد دیگری در شرایط سخت‌تری قرار دارند که ما باید فضا را برای توسعه کسب و کارهای آن‌ها فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود برومند امروز در همایش و نمایشگاه پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز با ابراز تاسف از وضعیت کنونی اقتصاد با تاکید بر اینکه یورشی به اقتصاد کشور وارد شده است، افزود: این وضعیت مانور آتشی است که به جان کشتی‌ای افتاده باشد و در این شرایط هر کس به فکر خود است تا بتواند به جای امنی برسد.

وی با تاکید بر اینکه احساس می‌کنم که چنین شرایطی در کشور ایجاد شده است، یادآور شد: ما نیازمند ایجاد همدلی و عشق در کشور هستیم. ما مدیران بخش‌های دولتی و حقوق‌بگیر هستیم؛ ولی افراد تولیدکننده در شرایط سخت‌تری قرار گرفته‌اند که برای پرداخت حقوق با مشکلاتی مواجه هستند.

برومند با تاکید بر ضرورت مدیریت سبز در کشور خاطرنشان کرد: مدیریت سبز تنها خرید چندین پنل فتوولتائیک نیست و نیاز به فناوری‌های دیگر است که در این زمینه باید به هر قیمت با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری اقدام به تولید برق مورد نیاز در کشور کنیم.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توجه به این حوزه را بستری برای توسعه فعالیت شرکت‌های حوزه انرژی دانست و گفت: توسعه این فضا موجب رونق کسب و کار در این شرکت‌ها خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروزه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند با هم بودن هستیم و وظیفه ما است که کمک کنیم تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند در چارچوب‌های قانونی فعالیت خود را اجرایی کنند.

انتهای پیام

کد N1921215

وبگردی