آفتاب

نجات جوان 26 ساله در ارتفاعات ماسال

نجات جوان 26 ساله در ارتفاعات ماسال

فرمانده انتظامی ماسال از نجات جان جوان 26 ساله گرفتار در ارتفاعات ییلاقی این شهرستان پس از 3 روز عملیات جستجو خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " وحید اصلانی" گفت: در پی اعلام خبر فقدان جوان 26 ساله اهل و ساکن کرج که برای کوهنوردی و تفریح به ییلاقات ماسال سفر کرده بود، عملیات برای جستجو و نجات وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش تیم عملیاتی پلیس برای نجات جان این جوان افزود: مأموران پلیس موفق شدند سرانجام این جوان کوهنورد را پس از 3 روز عملیات جستجو در ارتفاعات ییلاقی شاندرمن در حالی که بصورت نیمه جان بود شناسایی و بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل کنند.

سرهنگ وحید اصلانی حال عمومی این جوان که در یکی از بیمارستان‌های ماسال تحت درمان است را مساعد عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود مناطق گردشگری و ییلاقات کوهستانی در شهرستان ماسال و بخش شاندرمن همه ساله مسافران و گردشگران متعددی به این مناطق سفر می‌کنند لذا لازم است تا این عزیزان با آگاهی و تجهیزات لازم و راهنمای بومی به مناطق ییلاقی و کوهستانی سفر کنند.

لازم به ذکر است حضور فعال و ساماندهی اکیپ‌های جستجو توسط پلیس با استقبال بسیار خوب شهروندان ماسال و شاندرمن همراه بود و خانواده این جوان نیز در پیامی از زحمات و تلاش‌های پلیس و دیگر نیروهای امدادی شهرستان ماسال تشکر کردند.

کد N1921094

وبگردی