آفتاب

بررسی عملکرد معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی

بررسی عملکرد معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: معاونان وزارت امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون حاضر شدند و درباره عملکرد شرح وظایف خود گزارشاتی را ارائه دادن که از جمله آن توضیحاتی درباره معاونت اقتصادی در آن وزارتخانه بود.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حقوقدانانی که برای عضویت در شورای نگهبان کاندیدا شده بودند، با حضور در کمیسیون توضیحاتی را درباره رزومه کاری خود ارائه داده و نمایندگان سوالات خود را از آنها مطرح کردند.

وی با بیان اینکه مسائل دیگری که مربوط به وظایف داخلی کمیسیون امنیت ملی بود، در جلسه امروز مطرح شد، اظهار داشت: یکی از آنها صحبت درباره معانت اقتصادی وزارت امور خارجه بود. معاونان وزارت امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون حاضر شدند و درباره عملکرد و شرح وظایف خود گزارش‌هایی را ارائه دادند که از جمله آن توضیحاتی درباره معاونت اقتصادی در آن وزارتخانه بود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی سال گذشته در وزارت امور خارجه تغییر ساختاری در حوزه معاونت اقتصادی صورت گرفت و معاون اقتصادی برای وزیر تعیین شد. توضیحات امروز معاونان وزارت امور خارجه هم درباره عملکرد این معاونت بود.

رضایی افزود: تعدادی از سفرای کشورها در جلسه امروز این کمیسیون حاضر شدند و درباره کشورهای متبوع خود توضیحاتی را در باب آشنایی به نمایندگان ارائه کردند.

کد N1920817

وبگردی