آفتاب

تمامی تصمیمات تحت الشعاع وضعیت اقتصادی باشد

تمامی تصمیمات تحت الشعاع وضعیت اقتصادی باشد

یک نماینده مجلس تاکید کرد: همکاران دولت و مردان ساعی باید توجه کنند که اقتصاد خط مقدم و اولویت اول است باید تمامی تصمیمات تحت الشعاع وضعیت اقتصادی باشد آیا تفکیک وزارتخانه عدم صدور حکم صندوق تامین اجتماعی و شش ماه سرپرست غیرقانونی همسویی با حل مشکلات اقتصادی کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد محمودی شاهنشین در نطق میان دستور با سلام و درود به شهدا و با سلام به مقام معظم رهبری و مردم گفت: مردم شهریار، باغستان، نصیرآباد، اندیشه،وحیدیه، امیریه، شاهدشهر، صباشهر، سرآسیاب، صفادشت، ملارد و اختر آباد با جمعیت بالای یک و نیم میلیون نفر فقط یک نماینده در مجلس دارد.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:همکاران دولت و مردان ساعی باید توجه کنند که اقتصاد خط مقدم و اولویت اول است باید تمامی تصمیمات تحت الشعاع وضعیت اقتصادی باشد آیا تفکیک وزارتخانه عدم صدور حکم صندوق تامین اجتماعی و شش ماه سرپرست غیرقانونی همسویی با حل مشکلات اقتصادی کشور را دارد.
این نماینده مردم در مجلس افزود:در حال حاضر اقتصاد خط مقدم کشور است باید همه تصمیمات تحت‌الشعاع وضعیت اقتصادی کشور باشد، آیا تفکیک وزارتخانه، عدم صدور حکم بزرگترین صندوق رفاهی ،اقتصادی و بیمه کارگری کشور یعنی صندوق تامین اجتماعی و شش ماه سرپرستی غیرقانونی همسویی با حل مشکل اقتصادی کشور است؟

 عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود:آیا استفاده از بازنشستگان در مجموعه اداری شرکت های وابسته به تامین اجتماعی و تعطیلی پروژه های درمانی، عدم ارائه راه حل برای تامین ارز مورد نیاز بخش صنعت و تولید با حل مشکلات اقتصاد همسو است؟
محمودی شاه نشین با قدردانی از حضور استاندار تهران در حوزه انتخابیه اش و بررسی مشکلات توسط استاندار، افزود: ضروری‌ترین موضوع برای زندگی، آب است. بی‌آبی در روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه ام چه در آب شرب و چه در آب کشاورزی مشهود است.

وی با قدردانی از فرماندار شهریار برای تهیه چند ژنراتور برای رسیدگی به مشکل کمبود آب منطقه، گفت: هر روز در شهریار و ملارد درختی از تشنگی خشک می‌شود. جای تاسف است که وقتی می‌توان با کمی دلسوزی با اقدام به موقع مشکلات را حل کرد چرا باید غافل باشیم؟

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:آب شرب شهرها و روستاهای غرب استان تهران از ذخایر زیرزمینی تامین می‌شود و با استفاده از پمپ‌های برقی استخراج و از منابع توزیع می‌شود. اکنون با قطع شدن برق، مردم حوزه انتخابیه از بی‌آبی که حاصل بی‌تدبیری و عدم پیش‌بینی برای تهیه چند دستگاه مبدل دیزلی است، دچار مشکل هستند.

محمودی شاه نشین تصریح کرد: جای تاسف دارد که بیش از ۳۵ درصد آب‌های تولیدی در شبکه‌های و لوله های فرسوده آب به هدر می‌رود و هیچ کس به فکر ترمیم نیست. در بخش آب کشاورزی هم این موضوع وجود دارد.‌ آب‌های حاصل از کارکرد تصفیه‌خانه‌های شهریار، قدس، ملارد و شاهد شهر به هدر می‌رود. تاکنون شاهد هیچ اقدام عملی برای بازگشت این آبها نبوده‌ایم. وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب، سازمان آب و جهاد کشاورزی همه در خواب هستند. از تلاش‌های دولت برای احداث پروژه‌های درمانی و عمرانی در حوزه انتخابیه خود تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: از تعریض جاده چیتگر و رسیدگی به کارهای پل های شهرقدس قدردانی می کنم امیدوارم با همدلی و برنامه ریزی مشکلات حل شوند.

کد N1920701

وبگردی