همچنین در این شماره، داستان پیش روی فیلمنامه در وجه حامل و سیر تحول شخصیت در این فیلمنامه بررسی شده است.
گفتوگو با فیلمنامه نویس و کارگردان فیلم سایه فیلم، نگاهی به فیلمنامه این اثر از دیگر بخشهای مربوط به سینمای ایران است.
تفاوتهای قهرمان و پروتاگونیست، قهرمان و عناصر فیلمنامهای، قهرمان و شخصیت، کهن الگوهای قهرمان، نکوهش بازنمایی مردانه از زن، مطالعه ایندیانا جونز، قهرمان و اسطوره، بازنگری سفر قهرمان و فیلمهای تعاملی با پروتاگونیستهای متعدد عنوان مطالب بخش پرونده یک موضوع در مجله فیلم نگار است.
همچنین در این شماره از فیلم نگار و در بخش سینمای جهان، فیلمنامه کامل مظنونین همیشگی به همراه یادداشت مترجم و سکانس برگزیده دیده میشود. برهان شیطان فریبکار دکارت در فیلمنامه و تحلیل شخصیت غایب کایزر سوزه در فیلمنامه به همراه سیناپس فیلمنامههای رودخانه تاریک، فقط میتونم تصورش کنم، شگفت انگیزها ۲، هشت یار اوشن، سیکاریو: روز سرباز، گرگم به هوا و دیوانه منتشر شده است.
سخنرانی پارک چان ووک در سمینار بفتا و کارگاه فیلمنامه با عنوان عبور از دوزخ پرده دوم از دیگر بخشهای این شماره فیلم نگار است
نظر شما چیست؟
لیست نظرات
نظری ثبت نشده است