آفتاب

اختلاس | دستگیری مفسدان اقتصادی مرتبط با مسئولین

اختلاس | دستگیری مفسدان اقتصادی مرتبط با مسئولین

بیم این می رود، افرادی که هنوز دستگیر نشده اند مانند خاوری و... سر از آن طرف آب دربیاورند

آفتاب: در حالی که هر روز خبر جدیدی از کلاهبرداری و اختلاس شنیده می شود و در پی آن خبر فرار یک کلاهبردار دانه درشت راهی خروجی خبرگزاری ها می شود، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اعلام کرد که 31 نفر از این مفسدان اقتصادی که در ارتباط با برخی از مسئولین بوده اند شناسایی و دستگیر شده اند. وی ضمن بیان این مطلب افزود که تعداد دیگری از این مفسدان اقتصادی شناسایی شده اند و دستگیری آنها به زودی اتفاق می افتد.  
به گزارش آفتاب آنلاین؛ اما بیم این می رود، افرادی که هنوز دستگیر نشده اند مانند خاوری و... سر از آن طرف آب دربیاورند.  خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در این مورد گفت: «قوه قضاییه کار بررسی حقوقی را انجام می دهند و بعد از آن این افراد را دستگیر می کنند.»
خجسته درباره اینکه چرا تا بحال مبارزه با مفاسد اقتصادی نتیجه بخش نبوده افزود: «ما تحقیق و تفحص انجام می‌دهیم و پرونده به قوه قضاییه می‌رود و قوه قضاییه باید طبق روال قانونی اقدام کند. من از قوه قضاییه خواستم و با آیت‌الله آملی لاریجانی هم صحبت کردم تا خارج از نوبت به پرونده‌هایی که مجلس ارسال می‌کند، رسیدگی کند.»
این در حالی است که خجسته چندی پیش در مجلس اعلام کرده بود، ال سی‌هایی که در این مدت کوتاه باز شده است ۴۴ میلیارد دلار به منظور واردات کالا بوده، ولی کالا وارد کشور نشده است. به گفته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گمرک های کشور بالای ۶۰ میلیارد دلار کالا، اقلام، اجناس و خوراکی‌ ترخیص می‌شود ولی در انبارها احتکار می شود و وارد بازار نمی گردد. او از رئیس جمهور و وزیران مربوطه خواسته بود در این مورد به مجلس توضیح دهند.


کد N1920192

وبگردی