آفتاب

حق با امیر قلعه‌نویی است

حق با امیر قلعه‌نویی است

سرمربی سپاهان در پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت گلایه‌ای بر زبان آورد که درست به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در دیدار برابر صنعت نفت نفت در پایان 90 دقیقه تلاش نتوانست گلی به ثمر برساند و به تساوی بدون گل رضایت داد تا 2 امتیاز ارزشمند خانگی از دست یکی از مدعیان جدی قهرمانی به خارج شود.

سپاهان در طول فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده و 5 بازیکن از 11 نفر اصلی تیم نخستین بار برای طلایی پوشان به میدان می‌رفتند.

سپاهان بازی نسبتاً خوبی برابر صنعت نفت به نمایش گذاشت ولی ضعف‌های آشکاری که هنوز در این تیم وجود داشت و بازی هوشمندانه نفتی‌ها که برای کسب یک امتیاز به اصفهان آمده بودند و به هدفشان هم رسیدند مانع از نتیجه گیری شاگردان قلعه‌نویی شدند.

سپاهان که هم در خط دفاع و هم در خط حمله نفرات خوبی به خدمت گرفته و عملکرد خوبی هم در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل داشت، هنوز خط میانی خود را آنطور که باید و شاید تقویت نکرده است و این موضوع در مصاحبه‌های قلعه‌نویی هم قبل و هم بعد از بازی مطرح شده است.

طلایی‌پوشان به طور جدی از نبود یک هافبک طراح در مرکز میدان رنج می‌برند و ارتباط بین خط دفاع و خط حمله تیم به خوبی برقرار نشده است.

در طول نقل و انتقالات 2 گزینه خارجی به باشگاه معرفی شد تا جذب شوند ولی تا کنون هیچ کدام عملی نشده و شنیده می‌شود در نهایت باشگاه تنها با یکی از آنها موافقت خواهد کرد که آن گزینه هم هنوز وارد ایران نشده است.

سپاهانی‌ها مجبور شدند یک بازیکن از فهرست خود خارج کنند تا بختیار رحمانی بتواند از هفته اول برای سپاهان بازی کند ولی خصوصیات بازی رحمانی هم به عنوان یک هافبک بازیساز تعریف نشده است و او بیشتر یک هافبک فیزیکی و مناسب بازی برای میانه میدان و یک خط عقب‌تر از بازیساز اصلی است.

سپاهان به طور جدی در این مورد ضعف دارد و اگر این تیم به زودی اقدام به برطرف کردن ضعف خود نکند با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

کد N1919729

وبگردی