آفتاب

سرجیو: هیجان زده بودم نه عصبی/ سپاهان با قلعه‌نویی مدعی قهرمانی است

سرجیو: هیجان زده بودم نه عصبی/ سپاهان با قلعه‌نویی مدعی قهرمانی است

سرمربی صنعت نفت در مورد تساوی تیمش برابر سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی بدون گل برابر سپاهان درمورد این مسابقه اظهار داشت: از مجموعه باشگاه سپاهان و از مدیرعامل و کادر فنی این تیم تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از ما داشتند و زمین تمرین خوبی را در اختیار ما قرار دادند. از استقبال و پذیرایی خوب سپاهانی‌ها تشکر می‌کنم. فوتبال همین است و در 90 دقیقه هر دو تیم باید بجنگند تا به نتیجه برسند.

وی در پاسخ به سوالی درمورد اینکه چرا در کنار زمین بسیار عصبی بودید عنوان کرد: من عصبی نبودم، بلکه هیجان‌زده بودم. وقتی بازیکنانم توپ را از دست می‌دادند هیجان‌زده می‌شدم. اگر ببازم قطعاً خوشحال نخواهم شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد اینکه تیم و سبک بازی‌ تیمش ناشناخته است، گفت: فوتبال این نیست که تیم‌ها به چه سبکی بازی می‌کنند. باید فضاها را در نظر گرفت و آمادگی این موضوع را داشتیم که از فضاها استفاده کنیم. وقتی تیم حریف ما را تحت فشار قرار می‌دهد باید برنامه خود را تغییر دهیم. اگر در زمین خود فضا داریم باید مالکیت توپ را بالا ببریم.

سرجیو درمورد اینکه آیا سپاهان با حضور قلعه‌نویی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، تصریح کرد: سپاهان مجموعه‌ای از بازیکنان خیلی خوب است و مربی فوق‌العاده‌ای دارد. فکر می‌کنم سپاهان یکی از گزینه‌های قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

وی درمورد شرایط بازی با سپاهان عنوان کرد: می‌توانستیم بازی را بهتر شروع کنیم، اما چون در 10 دقیقه اول بازیکنان ما خیلی راحت توپ را از دست می‌دادند سپاهان تیمی بود که فشار زیادی به ما وارد کرد. هرچه زمان بازی رو به جلو می‌رفت اعتماد به نفس گرفتیم و پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم. از بازیکنانم راضی هستم و ورزش گروهی دقیقاً همین معنا را می‌دهد. سازماندهی خوبی داشتیم و توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. طبیعت فوتبال همین است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش کارت زردهای زیادی دریافت کرد، گفت: کارت زردی که هخامنش گرفت بچگانه بود و دو کارت زرد دیگر را هم می‌توانستیم نگیریم. درمورد داوری باید بگویم که هر کسی تلاش کرد بهترین عملکرد خود را داشته باشد. هر سه مجموعه یعنی نفت و سپاهان و داوران توانستند به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

کد N1919618

وبگردی