آفتاب

واکنش هنرمندان به گرانی های اخیر

واکنش هنرمندان به گرانی های اخیر

این روزها خیلی ها از گرانی می نالند. نیازی هم به اثبات نیست. فقط کافی است از کنار مغازه های اطراف محل تان عبور کنید و زمزمه های مردم را بشنوید. این قضیه به صفحات شخصی هنرمندان در صفحه اینستاگرام کشیده شده است.

به گزارش آفتاب: مریم کاویانی در صفحه اینستاگرامش ضمن انتشار تصویری از خرید روزانه اش نوشت: «98هزار تومان؟ به نظرتون یک خانواده 4 نفره چند وعده مصرف می‌کنند؟ خوشا به غیرت مردم که انقدر آبروداری می‌کنند.»
باید خدمت خانم بازیگر عرض کنیم که این روزها علاوه بر مشکلات جامعه، «سخنران» هم زیاد شده. این را از زبان مردم می‌گوییم؛ مردمی که دیگر توانایی اداره زندگیشان را ندارند .ولی در اصل ملت ما سخنران نمی‌خواهند، ما به اندازه کافی سخنران داریم. به جای اینکه هر روز راجع به مشکلات جدیدی که پیش می آید، پستی در فضای مجازی بگذاریم و یا حرفی بزنیم و اعتراض کنیم، کمی عمل کنیم .
قصد توهین یا جسارت نداریم اما هنرمندان زیادی این روزها فقط و فقط حرف می‌زنند و در عمل... هیچ. بی انصافی نمی کنیم؛ بعضی ها هم هستند که واقعاً کاری انجام می‌دهند از جمله شاد کردن دل مردم که مهم ترین هنرشان است و ...
یعنی مشکلات اینگونه حل می‌شوند؟
مسئولینمان این روزها نمی‌دانند چه کار کنند و فقط و فقط  وعده می‌دهند...
مردم از این وضع خسته شده اند
برخی هنرمندان در پست هایشان یا مصاحبه هایشان خیلی حرف از زبان مردم می‌زنند و مشکلات مردم را مطرح می کنند اما نباید فراموش کنیم که این وظیفه مسئولین است که در مورد مشکلات مردم حرف بزنند و آن ها را حل کنند.
و در آخر هرچند شاید صدای ما به گوش مسئولین نرسد اما گاهی اوقات گوش دادن به حرف دل مردم هم بد نیست...

زهرا پورعابد
کد N1918604

وبگردی