آفتاب

فتحی: مجید حسینی حق مذاکره با تیم ترکیه‌ای را نداشته است

فتحی: مجید حسینی حق مذاکره با تیم ترکیه‌ای را نداشته است

سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی درباره وضعیت مجید حسینی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در اظهاراتی رادیویی درباره وضعیت مجید حسینی گفت: من هم خبر دقیقی درباره رفتن حسینی ندارم و خبر من نیز محدود به همین موضوع است. رفتار ایشان غیر حرفه ای است و او با ما قرارداد دارد و نمی توانسته حتی مذاکره کند چه برسد به اینکه در تست پزشکی شرکت کند.

او افزود: من دیروز با فدراسیون فوتبال هماهنگی کردم و از انها خواستم که با باشگاه ترک و فدراسیون فوتبال ترکیه هماهنگ کنند و به آنها بگویند این عمل آنها دارای عواقب و آثار زیان بار است. ما برای پیگیری حقوق باشگاه اصرار داریم و من به صورت جدی پیگیری می کنیم. من با چند وکیل و فرد حقوقی بین المللی گفت و گو کردم و برای احقاق حق باشگاه گام بر می داریم. امیدواریم حسینی به تهران بازگردد و به بازی برای تیم ادامه دهد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان درباره پادوانی اظهار کرد: پادوانی شرایط حضور فیزیکی در کنار تیم را ندارد و مراحل درمان را طی می کند. هفته گذشته من به همراه دکتر نوروزی در توانبخشی حاضر شدم و با ایشان بازدیدی داشتم که بدون عکس و تصویر بود و در جهت حل مشکلات ایشان اقداماتی انجام دادیم. ایشان برای باشگاه استقلال مصدوم شدند و همه تلاش خود را برای بهبود او می کنیم و امیدوارم زودتر سلامتی او به دست بیاید. سلامتی ایشان بسیار مهم است و سپس باید در حوزه فنی در خدمت ایشان باشیم.

کد N1917515

وبگردی