آفتاب

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای ارتقاء سلامت روان

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای ارتقاء سلامت روان

رییس جهاددانشگاهی فارس در بازدیدی از پارک "سلامت روان شیراز" با حاجات‌نیا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این پارک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل پارک "سلامت روان" شیراز در این دیدار گفت: این پارک با هزینه و بودجه شخصی احداث و اولین پارک در حوزه سلامت روان است که در استان فارس تاسیس شده و دارای بخش‌های مختلف است.

وی افزود: پیاده‌راه سلامت و استفاده از پوشش گیاهی جهت سلامت روان، استفاده از سازه‌های طبیعی، توانبخشی، آب‌درمانی تخصصی، نگهداری از سالمندان در محیطی کاملا طبیعی و سرسبز، احداث اولین موزه روانشناسی همراه با گالری عکس، نصب سردیس مشاهیر روانشناسی، سالن ورزشی، سینما، پارک و ده‌ها پروژه متناسب با سلامت روان از دیگر برنامه‌های پارک سلامت محسوب می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و هیات مدیره پارک سلامت و اهمیت رویکرد به سلامت، اظهار کرد: سلامت با توجه به گستردگی‌های آن در زمینه‌های مختلف، امروز نیاز به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری دارد. اگر قرار باشد جامعه‌ای سالم باشد، باید خانواده‌ای سالم در جامعه داشته باشیم، از این رو همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی این امر باید با همکاری و هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف باعث ارتقای سطح سلامت جامعه شوند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، مظاهر بابایی در عین حال متذکر شد:  با توجه به توانایی‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی و آموزشی و بهره‌برداری از مراکز تخصصی پژوهشی و مشاوره‌ای که سالیان سال در حوزه خانواده و جوان و تعارضات زناشویی فعالیت داشته‌اند با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب پارک سلامت می‌توان همکاری‌های مثمرثمری در این حوزه و حوزه‌های مشابه داشت و از ظرفیت‌های طرفین در این خصوص در قالب عقد قرارداد همکاری استفاده کرد.

انتهای پیام

کد N1917476

وبگردی