آفتاب

تولید پهپاد با قابلیت زوم و چرخش دوربین

تولید پهپاد با قابلیت زوم و چرخش دوربین

خرید پهپادهای ارزان قیمت خانگی معمولا منجر به انتخاب گزینه هایی می شوند که امکانات چندان متنوعی در اختیار ندارند، اما یک شرکت فرانسوی این وضعیت را تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهونیوز، تا به حال اکثر کاربران برای خرید این نوع پهپادها از محصولات عرضه شده شرکت چینی دی جی آی استفاده می کردند. ولی شرکت فرانسوی پروت با عرضه پهپاد ۷۰۰دلاری Anafi شرایط را به نفع خود تغییر داده است.

پهپاد یادشده دارای چهار پایه است که بر روی آنها قرار می گیرد و البته این پایه ها قابلیت چرخش و جابجایی نیز دارند. ابعاد پهپاد مذکور به اندازه یک بطری آب است و البته وزن کل آن به همراه کنترل از راه دورش به تنها ۹۰۰ گرم می رسد.

امکان کنترل و به پرواز درآوردن این پهپاد با استفاده از یک برنامه تلفن همراه نیز وجود دارد، اما در صورت استفاده از این روش نمی توانید پهپاد یادشده را در مسیرهای چندان دور از خود به حرکت درآورید.

از جمله مزایای خاص این پهپاد می توان به امکان تهیه ویدئوهای فوق دقیق یا ۴K و گردش دوربین در حین فیلم برداری به سمت پایین، بالا یا به روبرو اشاره کرد. قابلیت یادشده به خصوص برای فیلم برداری از سوژه های جذاب زمینی به کمک کاربران می آید.

دوربین پهپاد یادشده می تواند بر روی سوژه ها زوم کند. مقدار این زوم به ۲.۸ ایکس می رسد و البته بر روی کیفیت تصاویر تاثیر چندانی ندارد. باتری این پهپاد بعد از هر بار شارژ انرژی لازم برای پرواز آن را به مدت ۲۵ دقیقه تامین می کند.

سر و صدای کمتر در حین پرواز، امکان تهیه ویدئوهای فوق دقیق و باکیفیت تر اچ دی آر که تفکیک رنگ بیشتری دارند، امکان شارژ از طریق پورت USB-C و نصب تعداد زیادی حسگر برای جلوگیری از برخورد با موانع از جمله دیگر امکانات این پهپاد است.

کد N1917366

وبگردی