آفتاب

راه‌یابی بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان

راه‌یابی بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان

بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده در سه بخش موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام روابط عمومی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با پایان داوری مرحله نخست این دوره از جشنواره، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی اعلام شد.

دبیرخانه این جشنواره بعد از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحله اول و بررسی بیش از ۱۶۰۰ اثر ارسالی در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامی بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحله نهایی اعلام کرد.

بر این اساس، هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحله نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت‌داوران به اجرا خواهند پرداخت.

اسامی افراد منتخب براساس بخش‌ها و رده‌های سنی در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir و همچنین سایت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.com قابل مشاهده است.

دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی، توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران از ۲۲ مرداد تا ۱۸ شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

کد N1917286

وبگردی