آفتاب

مشاوره املاک، شغل دوم پزشکان و روحانیون

مشاوره املاک، شغل دوم پزشکان و روحانیون

بانوان تهرانی هم در کار مشاور املاک ید طولایی دارند

آفتاب: در گذشته شاید کار کردن یک نفر در دو یا چند کار خیلی عجیب و غیرعادی به نظر می رسید اما این روزها اگر به کسی بگویی که در چند شغل مشغول به کار هستی زیاد تعجبی ندارد. البته این موضوع برای دیپلمات ها و رجال سیاسی مصداق ندارد!
امروز گزارش جالبی از صنف مشاورین املاک در پایتخت منتشر شد. شاید باور نکنید ولی مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اعلام کرد که در تهران حدود 400 پزشک هستند که ضمن طبابت، مجوز مشاوره املاک دارند و به این کار مشغولند!! همچنین خسروی در ادامه افزود که 120 روحانی نیز مجور مشاور املاک دارند و به این کار مشغولند.
اما موضوع زمانی جالب تر می شود که بدانید بانوان تهرانی هم در کار مشاور املاک ید طولایی دارند. رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران در این مورد افزود: «350 نفر از بانوان تهرانی هم در پایتخت مجوز مشاور املاک دارند و در حال فعالیت هستند که 120 نفر از آنها دارای مدرک کارشناسی حقوق هستند.»
این گزارش در حالی در خروجی خبرگزاری ها و سایت های خبری قرار گرفت که بسیاری از کارشناسان اقتصادی و حتی بسیاری از مشاورین املاک از بازار خرید و فروش مسکن ابراز نارضایتی می کنند. آنها معتقدند که تیرماه امسال این وضعیت به مراتب بدتر از همیشه بود. زیرا به گفته آنها تیر ماه فصل جابجایی و خرید و فروش در بازار مسکن است ولی تیرماه امسال با رکود چشمگیری در بازار مسکن مواجه بودیم. حالا این که چرا بسیاری اط طبیبان وروحانیون در این آشفته بازار مسکن، مشاوره املاکی را به عنوان شغل دوم برگزیده اند جای بسی تعجب است!!  

کد N1917110

وبگردی