آفتاب

اختصاص اعتبار برای رفع تنش آب شرب شهری در مناطق بحرانی

اختصاص اعتبار برای رفع تنش آب شرب شهری در مناطق بحرانی

هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، با اختصاص اعتبار برای رفع تنش آب شرب شهری در مناطق بحرانی موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۳/۴/۱۳۹۷ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- مبلغ ده هزار و دویست میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰ر۱۰) ریال از محل اعتبارات ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور (به نسبت مساوی)، موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) - مصوب ۱۳۹۳- به منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی به شرح جداول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در اختیار دستگاه­های اجرایی ذی‌ربط قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- هرگونه تغییر یا اصلاح در جداول یادشده در سقف اعتبارات هر استان با تأیید و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور امکان‌پذیر است.

۳- دستگاه­های اجرایی موظفند گزارش عملکرد اعتبارات یادشده را در پایان هر ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

برای مشاهده جدول اینجارا کلیک کنید.

معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده است.

کد N1916828

وبگردی