آفتاب

نباید به قانون مادر درباره مالیات بر ارزش افزوده دست بزنیم

نباید به قانون مادر درباره مالیات بر ارزش افزوده دست بزنیم

رییس مجلس با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در خصوص مالیات بر ارزش افزوده نباید به قانون مادر دست بزنیم تا کسانیکه تجارت می‌کنند روال کار را بدانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در جلسه کمیسیون اقتصادی در خصوص قانون مالیات بر ارزش افزوده با تاکید بر این موضوع که نباید به قانون مادر دست بزنیم، گفت: برخی مسائل باید در شورای هماهنگی قوا بررسی شود که مقام معظم رهبری هم از آن پشتیبانی کرده‌اند، مگر اینکه در آینده مسائلی پیش بیاید که ضرورت داشته باشد. 

لاریجانی افزود: وزیر بهداشت در خصوص بهداشت و درمان توضیحاتشان را ارائه دادند اما باید بگویم با لیستی که شما آورده‌اید برای وزیر اقتصاد چیزی باقی نمی‌ماند باید برای کلیات بحث‌ها چیزی را در نظر بگیرید.

رییس مجلس همچنین گفت:‌ می‌خواهیم کشور را با مالیات اداره کنیم، پس انگیزه‌مند کردن مردم در این مسیر به ما کمک می‌کند.

وی افزود:‌ در مورد قانون مالیات بر ارزش افزوده مسائل مربوط به وزارت کشور و شهرداری‌ها را برایشان ارسال کردیم اما باید مدنظر داشته باشیم، شهرداری‌ها محتاج هستند و برای پیشبرد کارهایشان باید توجه بیشتری به آنها شود. 

لاریجانی تاکید کرد: با همتی که وجود دارد مسائل سازمان داده خواهد شد اما باز هم می‌گویم که به قانون مادر خیلی دست نزنیم چرا که کسانیکه تجارت می‌کنند باید روال کار را بدانند تا به تجارت لطمه نخورد.

کد N1916688

وبگردی