آفتاب

همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه از بازنشستگان نمونه کشوری تجلیل می‌شود/فراخوان ارسال آثار برای انتخاب «بازنشسته نمونه»

همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه از بازنشستگان نمونه کشوری تجلیل می‌شود/فراخوان ارسال آثار برای انتخاب «بازنشسته نمونه»

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه، از بازنشستگان نمونه کشوری تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «زهرا زاده‌غلام» در نشست خبری امروز یکشنبه (۳۱ تیر ماه)، اظهار داشت: سیزدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، روز ۱۵ شهریورماه همزمان با ۲۵ ذی الحجه برگزار می‌شود.

زاده‌غلام با اشاره به اینکه این مراسم با حضور بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی مختلف همزمان در تهران وسایر استانهای کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: شش محور برای این همایش تعریف شده است که در هر محور شش نفر بازنشسته نمونه‌ از هر استان با رای کمیته داوران انتخاب خواهند شد.

وی یادآور شد: علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری، شش محور تعیین شده برای انتخاب بازنشسته نمونه است که در روز همایش از منتخبین تقدیر خواهد شد.

زهرا زاده‌غلام با بیان اینکه بازنشستگان می‌توانند در راستای محور های تعیین شده آثار خود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ارسال کنند، افزود: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری در قسمت بانک ملی نخبگان آثار و زمینه فعالیت خود را ارسال کنند.

 مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: بازنشستگان از امروز تا ۳۱ مرداد ماه مهلت دارند تا آثار و فعالیت‌های خود را که در دوران بازنشستگی فاخر و اثرگذار بوده را در سامانه مورد نظرثبت کنند واین زمان تمدید نخواهد شد.

به گفته وی، مهمترین هدف فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه، شناسایی بازنشستگان نُخبه و برداشتن ‌گامی برای استفاده از ظرفیت‌های بازنشستگان و پویایی هرچه بیشتر این عزیزان است.‌

کد N1916586

وبگردی