آفتاب
مسجدجامعی پیشنهاد داد

تاکید بر حفظ باغات دستگاه های دولتی

تاکید بر حفظ باغات دستگاه های دولتی

عضو شورای شهر تهران گفت: از دولت بخواهیم که همه دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها را که باغ دارند، مجاز کنند که از باغ‌شان حفاظت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد، گفت: این اتفاق خوب را به سپنتا و رئیس شورای شهر یزد که آرام اما جدی موضوع را پیگیری می‌کردند تبریک می‌گویم.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه در قالب تهران گردی چندی پیش از باغ برره که در حال خشک شدن بود بازدید کردیم، یادآور شد: رسانه‌ها پای کار آمدند و زنگ هشدار از بین رفتن این باغ را به صدا درآوردند و در ادامه آن اتفاق خوبی افتاد و بنیاد مستضعفان اعلام کرد که ۱۵۷ هزار مترمربع از املاکش که باغ است را تمایل دارد که به صورت باغ نگهداری شود.

وی با بیان اینکه اتفاق مثبتی است بنیاد مستضعفان پای کار آمده و نسبت به حفظ باغات کمک می‌کند، تصریح کرد: اما این انتهای راه نیست چراکه ما در مناطق مختلف باغاتی را داریم که بلاتکلیف است و ما نیازمند تعهد همه دستگاه‌ها هستیم.

مسجد جامعی با اشاره به خبر فروش اردوگاه منظریه توسط آموزش و پرورش گفت: مگر می‌شود اردوگاه منظریه را به حراج گذاشت؟ این وظیفه اخلاقی، عرفی، شهری و ... همگان است که باغات و فضای سبز تهران حفظ شود.

عضو کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر افزود: پیشنهاد می‌شود شهردار تهران به هیات دولت پیشنهاد دهد تا همه دستگاه‌ها متعهد شوند که باغات‌شان را حفظ کنند و از دولت بخواهیم که همه دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها را که باغ دارند مجاز کنند که از باغ‌شان حفاظت کنند.

کد N1916527

وبگردی