آفتاب

چند مدیر در ارشاد مشغول به کار هستند

چند مدیر در ارشاد مشغول به کار هستند

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین وضعیت مدیران شاغل در این وزارتخانه را اعلام کرد. براساس گزارش این وزارتخانه، 102 مدیر در رده‌های ستادی و استان‌ها فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس گزارش اعلام شده ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۰۲ مدیر در رده‌های ستادی و استان‌های این وزارتخانه فعالیت دارند.

از میان مدیران شاغل در وزارت ارشاد، ۳۴ نفر به عنوان مدیرکل در استان‌ها فعال هستند که سه نفر از آنها به صورت قراردادی کار می‌کنند و مابقی رسمی هستند. در بخش مدیران مأمور ستادی به مؤسسات وابسته همه مدیران به صورت رسمی فعالیت می‌کنند که تعداد آنها ۴ نفر است. در بخش مدیران کل و همتراز وزارت ارشاد نیز ۶۴ نفر فعالیت می‌کنند که هشت نفر از آنها قراردادی هستند.

محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی، سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری، سیدهادی حسینی معاون امور استان‌ها، قاسم خورشیدی مدیر حراست، سیدمرتضی موسویان مدیر مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، محمدمهدی عزیززاده مدیر دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیتهای تبلیغی و ترویجی قرآنی، سیدعلی‌اصغر سیدآبادی  مدیر فتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و حمید ضیائی پرور مدیر  دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه از مدیرانی هستند که به صورت قراردادی فعالیت می‌کنند.

ابراهیم داروغه‌زاده رئیس سازمان سینمایی، محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و سرپرست دفتر جشنواره‌­ها و همکاری‌ها­ی بین‌الملل، منصور (حسین) پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی مستند و کوتاه، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و علیرضا قاسم‌خان مدیرعامل موزه سینما ازجمله مدیرانی هستند که از نهادهای دیگر همچون سازمان صداوسیما و حوزه هنری به وزارت ارشاد مأمور شده‌اند.

علیرضا صدرالدین احمدیانی مدیرکل دفتر مطالعات سینمایی و سیدمحمدصادق موسوی خوانساری مدیرعامل انجمن سینمای جوان به صورت پیمانی با وزارت ارشاد همکاری می‌کنند. همچنین مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری به صورت کارمند این موسسه و بازنشسته در وزارت ا رشاد فعالیت می‌کنند.

جدول کامل نوع فعالیت مدیران وزارت ارشاد به همراه مدارک آنها را می‌توانید در اینجامشاهده کنید.

کد N1916471

وبگردی