آفتاب

برای جلوگیری از تکرار حادثه مدرسه غرب تهران اقدامات لازم را انجام دهیم

برای جلوگیری از تکرار حادثه مدرسه غرب تهران اقدامات لازم را انجام دهیم

نماینده تهران تاکید کرد: مجلس برای پاسخ به افکار عمومی و برای رسیدگی به خلأ قانونی حمایت از کودکان و نوجوانان و جلوگیری از زمینه تکرار حوادثی همچون مدرسه غرب تهران باید اقدامات لازم را انجام دهد؛ چراکه کودکان آینده‌سازان این کشور هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همزمان با مطرح شدن تقاضای اولویت لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان فاطمه حسینی گفت: بدون تردید زمانی که طرح یا لایحه‌ای برای جبران خلأ قانونی که به تضییع حقوق برخی از شهروندان منجر شده، مطرح است، مجلس باید دست به کار شود و در این رابطه از همان ابتدا سیل پیامکی مردم برای نمایندگان آغاز می‌شود و نمایندگان در مکان‌های مختلف با مردم در این موارد صحبت می‌کنند.

وی تاکید کرد: خشونت خانگی ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده و کودک‌آزاری بیشترین آمار خشونت خانگی را در بر دارد. کودک‌آزاری روح انسان را آزرده می‌کند.

این نماینده مردم تهران ابراز داشت: وکلا و شهروندان عزیز ما که کودک و نوجوان هستند امکان این را ندارند که درباره ضرورت این قانون که حمایت از خودشان است با نمایندگان رایزنی کنند. مجلس برای پاسخ به افکار عمومی و برای رسیدگی به خلأ قانونی حمایت از کودکان و نوجوانان و جلوگیری از زمینه تکرار حوادثی همچون مدرسه غرب تهران باید اقدامات لازم را انجام دهد؛ چراکه کودکان آینده‌سازان این کشور هستند. در این لایحه تکالیفی برای سایر سازمان‌ها تعیین شده است.

کد N1916356

وبگردی