آفتاب

در حال مذاکره با تیموریان هستیم/ سرمربی تیم هم همچنان فیروز کریمی است

در حال مذاکره با تیموریان هستیم/ سرمربی تیم هم همچنان  فیروز کریمی است

نصیرزاده در خصوص شرایط آندرانیک تیموریان گفت: با او در حال مذاکره هستیم تا قراردادش را برای فصل دوباره با ما تمدید کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اینکه سازمان لیگ اعلام کرده واگذاری تیم‌ها غیرقانونی است، اظهار داشت: ما تیمی را واگذار نکردیم بلکه نام آن را تغییر دادیم مثل سیاه جامگان که نامش به مشکی‌پوشان تغییر یافت. گسترش فولاد هم حالا شده ماشین‌سازی و حتی برای اینکه کار قانونی باشد آن را در ثبت شرکت‌ها به ثبت رساندیم.

وی ادامه داد: قراردادها را هم خودم امضا می‌کنم سرمربی تیم هم همچنان آقای فیروز کریمی است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

مدیرعامل گسترش فولاد در خصوص اینکه تکلیف بازیکنان ماشین‌سازی چه خواهد شد، افزود: برای آنها هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد بعد از اینکه تیم گسترش فولاد به حالت آرمانی بازگشت تکلیف بازیکنان ماشین‌سازی را نیز مشخص می‌کنیم. از تیم ما فقط دو بازیکن جدا شده یک بازیکن ما هم بدون هماهنگی با ما به نام مسیح زاهدی به پارس جنوبی جم پیوسته که تاکنون سه بار به این باشگاه نامه زدیم و هشدار داده‌ایم که با حضور این بازیکن در این تیم شرمنده نقل و انتقالات پارس بسته خواهد شد اما آنها هیچ توجهی نکردند.

نصیرزاده در پایان در خصوص شرایط آندرانیک تیموریان گفت: با او در حال مذاکره هستیم تا قراردادش را برای فصل دوباره با ما تمدید کند. 

کد N1916342

وبگردی