آفتاب

پارسال هم به خاطر کمیته فنی شرایط استقلال خوب شد / از طریق فیفا پیگیرطلبم خواهم شد

پارسال هم به خاطر کمیته فنی شرایط استقلال خوب شد / از طریق فیفا پیگیرطلبم خواهم شد

سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال از بی‌احترامی مسئولان این تیم در خصونص ماجرای طلبش دلخور است و قصد دارد از طریق فیفا پیگیر این موضوع باشد.

به گزارش ایلنا ، سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال از بی‌احترامی مسئولان این تیم در خصونص ماجرای طلبش دلخور است و قصد دارد از طریق فیفا پیگیر این موضوع باشد. دین محمدی معتقد است استقلال شرایط خوبی ندارد و جدایی ابراهیمی هم قطعا باعث ضعیف شدن تیم خواهد شد.

شرایط استقلال را برای فصل جدید چطور ارزیابی می‌کنید؟

با این شرایطی که من دیدم وضعیت تیم خوب نیست پارسال هم اگر مدیریت قبول شد به خاطر حضور کمیته فنی بود. در حالی که همه مشکلات به گردن کمیته فنی انداخته بودند. خدا را شکر که کمیته فنی سربلند شد.

این روزها استقلال چند بازیکن مصدوم را جذب کرد که کلی سروصدا به وجود آورد

من علی کریمی را می‌شناسم اما از میثم تیموری هیچ شناختی ندارم. به نظر من بازیکنانی که جذب تیم می‌شوند باید از سوی کادر پزشکی تست شوند تا اینکه تیم به مشکل برنخورد. چون استقلال و پرسپولیس اگر یک نفرشان هم مصدوم شوند تیم به مشکل برمی‌خورد.

قبول دارید شرایط استقلال خوب نیست؟

 

صد در صد با شما موافقم پارسال هم شرایط استقلال خوب نبود اگر کمیته فنی به داد استقلال نمی‌رسید شرایط بدتر از این هم می‌شد ما خیلی تلاش کردیم که این تیم به شرایط آ‌رمانی بازگردد شفر را تایید کردیم و باعث شد که تیم به موفقیت برسد.

سوپرجام هم لغو شد و فدراسیون فوتبال پرسپولیس را قهرمان اعلام کرد

باید اول برنامه‌ریزی بازی انجام می‌گرفت تا جایی که من می‌دانم سه ماه پیش سازمان لیگ برنامه این بازی را اعلام کرده بود. استقلال می‌توانست از بازیکنان جوانش در این بازی سود ببرد حداقل باعث کسب تجربه می‌شد حتی اگر سه تا هم می‌خورد نتیجه‌اش این بود بازیکنان جوان تجربه به دست می‌آوردند. من نمی‌دانم چرا شفر بهانه آورد از ملی‌پوشان استقلال که امید ابراهیمی جدا شده چشمی هم که مصدوم است دیگر مشکلی وجود نداشت.

نظرتان راجع به جدایی ابراهیمی از استقلال چیست؟

درست است که هواداران از جدایی ابراهیمی ناراحت شدند ولی به نظرم ابراهیمی تصمیم درستی گرفت و سرنوشتش را به دست خودش داد تا مدیران. نظرم این است که اگر  روزی فوتبالش تمام شد پشت در اتاق ننشیند و به دنبال طلبش باشد. جالب است به ملاقات مدیرعامل می روی می‌گوید وقت ندارمه ا مروز با تو جلسه بگذاریم. ابراهیم بهترین تصمیم را گرفت استقلال هیچ وقت به پیشکسوتان خودش احترام نمی‌گذارد. حداقل ابراهیمی می‌تواند هم پولش را بگیرد و هم احترامش سرجایش باشد.

 نورافکن هم که توسط شما به استقلال آورده شد لژیونر شد

خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد هیچ وقت یادم نمی‌رود امید از زمین شماره 3 آزادی به تمرین استقلال آمد پیش ایوب اصغرخانی رفت و او را به امیر قلعه‌نویی معرفی کرد. ایشان هم او را بازی داد و پیشرفت کرد.

 ماجرای طلبت از استقلال به کجا رسید؟

من وکیل گرفتم و به خاطر بی‌احترامی که به پیشکسوتان استقلال در موضوع طلبشان می‌شود از طریق فیفا پیگیر طلبم خواهم شد.

 

کد N1916273

وبگردی