آفتاب

مهلت ارسال آثار در جایزه ملی سلول‌های بنیادی تمدید شد

مهلت ارسال آثار در جایزه ملی سلول‌های بنیادی تمدید شد

با تمدید مهلت فراخوان جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی متقاضیان شرکت در آن تا 15 مرداد ماه فرصت دارند آثار علمی خود را در حوزه‌های مرتبط به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

به گزارش ایسنا جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چهار بخش "ایده برتر"، "مقاله برتر"، "پایان‌نامه برتر" و "اختراع برتر" برگزار می‌شود.

در بخش ایده برتر متقاضی باید در زمان ثبت نام، دانشجو باشد و در بخش مقاله برتر نیز سن متقاضی در زمان ثبت‌نام باید کمتر از 35 سال باشد. متقاضی باید نویسنده اول یا مسئول بوده و وابستگی سازمانی اول ذکر شده برای متقاضی ایران باشد.

تاریخ چاپ مقاله در بازه زمانی 2017 یا 2018 تعیین شده است و مقاله باید در پایگاه ISI نمایه شده و حداقل ضریب تأثیر آن 2 باشد.

در بخش پایان‌نامه سن متقاضی در زمان ثبت‌نام باید کمتر از 35 سال باشد. تنها پایان‌نامه‌هایی که دارای صورت جلسه دفاع هستند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مهلت ارسال آثار به این دوره تا تاریخ 15 مرداد ماه است و متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت http://stemcellfestival.com مراجعه کنند.

همچنین آن دسته از متقاضیان بخش مقاله برتر که مدارکی مبنی بر انتخاب مقاله آنها به‌عنوان مقاله برتر در مجامع معتبر علمی دارند، می‌توانند این مدارک را حداکثر تا 31 مردادماه به آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1916067

وبگردی