آفتاب

گردشگر جاسوس نیست، برکت است/ چرا دانشگاه‌های ترکیه با صندلی کمتر از ما جلو زدند؟

گردشگر جاسوس نیست، برکت است/ چرا دانشگاه‌های ترکیه با صندلی کمتر از ما جلو زدند؟

معضلات متعددی که در زمینه گردشگری، هتلداری، جذب گردشگر و مواردی از این دست وجود دارد در همایش" نقش مهمانپذیری و هتل‌ها در صنعت گردشگری اصفهان" مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، همایش" نقش مهمانپذیری و هتل‌ها در صنعت گردشگری اصفهان" از سوی جهاددانشگاهی واحد اصفهان و با حضور فعالان بخش گردشگری، هتل‌داری، بوم‌گردی و دانشجویان در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

[p]همچنین رحیم یعقوب زاده-رییس مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران- اظهار کرد: در موضوع گردشگری و هتل داری آموزش را فراموش کرده‌ایم در حالی که این صنعت نیازمند آموزش‌های متعدد و به روز است.

[p]وی افزود: من مطمئن هستم که ظرفیت تحصیلی ما نسبت به کشور ترکیه بسیار بالاتر است، اما سوال اینجاست که چرا ما از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم اما آنها با تعداد کمتر صندلی دانشگاهی بسیار جلوتر هستند.

[p]رییس مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی خود در زمینه گردشگری، تاکنون ۴۰۰ بازدید نیز در سراسر کشور برگزار کرده و به صورت عملیاتی به حوزه گردشگری ورود پیدا کرده است.

[p]به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، یعقوب زاده خاطرنشان کرد: همچنین برنامه داریم تا از دانشجویان کشورهای خارجی دعوت کنیم تا در بازدیدها شرکت کنند و در این رابطه با سفرای برخی از کشورها در ایران مذاکره کرده ایم.

[p]انتهای پیام

کد N1916066

وبگردی