آفتاب

کافه مشاوران در پارک های شمیرانات

کافه مشاوران در پارک های شمیرانات

تلاش های کارگروه کاهش آمار طلاق به سرانجام رسید

آفتاب: آمار بالای طلاق در منطقه شمیرانات تهران، این حساسیت را به وجود آورد تا دکتر شهریور فرمانداری شمیرانات کارگروهی با محوریت کاهش آمار طلاق تشکیل دهد و بهزیستی را به عنوان متولی در زمینه تامین نیروی متخصص، برنامه ریزی و هماهنگی برگزیند.

به گزارش خبرنگار آفتاب، در همین راستا هفته گذشته به مناسبت روز بهزیستی، یک پایگاه سلامت اجتماعی و دو کمپ ترک اعتیاد افتتاح و راه اندازی شد. همچنین مراکز مشاوره روانشناسی با عنوان «کافه مشاوران»، تعداد 12 مرکز مشاوره در هفته بهزیستی راه اندازی شده و سه کافه مشاوره در پارک قیطریه، امامزاده صالح و پارک گلپاد فرحزاد در دو هفته اخیر راه اندازی شد.

معاون پیشگیری بهزیستی شمیرانات در این باره گفت: «یکی از کافه مشاورانی که آغاز به فعالیت کرده در پارک قیطریه قرار دارد و از ساعت 18 تا 24، دیگری در امامزاده صالح تجریش، در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 18 تا 24 و سومین مرکز در پارک گلپاد فرحزاد است که روزهای دوشنبه و چهارشنبه فعالیت دارند. اقدامات این مراکز شامل خدمات مشاوره ای توسط مشاورین سازمان بهزیستی است که به صورت رایگان تا پایان درمان ارائه می شود و در صورت نیاز، مراجعین به پایگاه سلامت اجتماعی محله ارجاع داده می شوند.»    

کد N1916051

وبگردی