آفتاب

برگزاری اولین دوره مدرسه تابستانه "علوم اعصاب‌شناختی" در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

برگزاری اولین دوره مدرسه تابستانه "علوم اعصاب‌شناختی" در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

مدرسه تابستانه "نوروساینس" در سه بخش کارگاه "نوروفیدبک"، کارگاه آموزش "بیوفیدبک" و کارگاه آموزش "نقشه مغزی (Qeeg) " در واحد جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کارگاه آموزش "نوروفیدبک" با ارایه مباحث تئوری و عملی در زمینه کار با نوروفیدبک، اجرای عملی ثبت امواج مغز، ارزیابی و آنالیز امواج مغزی جهت تشخیص اختلالات و اجرای پروتکل‌های درمانی، آموزشی، نکات فنی مربوط به ثبت سیگنال، نویز، فیلتر و کار با دستگاه نوروفیدبک و نرم افزار طی دو روز در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

دومین بخش این دوره، با عنوان کارگاه آموزش "بیوفیدبک"، با طرح موضوعات آشنایی با فیزیولوژی پایه و ارتباط آن با بیوفیدبک، شناخت اعصاب محیطی، آشنایی با فیزیولوژی سیستم‌های تنفس، دما، ضربان قلب، فشار خون، تعریق پوست و انقباضات عضلانی و نحوه استفاده عملی از سنسور های زیستی و کاربرد بالینی بیوفیدبک در درمان اختلالات به صورت تئوری و عملی به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، سومین بخش از مدرسه تابستانه نوروساینس، با عنوان کارگاه آموزش "نقشه مغزی (Qeeg)" با موضوعات، تحلیل و تفسیر سیگنال‌های مغزی، کاربرد سیگنال‌های مغزی در تشخیص و پیگیری فرآیند درمان اختلال‌های مغزی، کاربرد روش‌های متعدد تحلیل سیگنال‌های مغزی در زمینه نقشه‌برداری مغزی و با نحوه پردازش و تحلیل سیگنال مغزی در محیط نوروگاید به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام در کارگاه بعدی، با شماره تلفن‌های ۹-۲۲۴۳۹۸۶۵ و ۰۹۰۲۶۲۹۷۰۱۸ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، دومین مدرسه علوم اعصاب شناختی نیز توسط کمیته دانشجویی انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری  از تاریخ هفت مرداد ماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1915955

وبگردی