آفتاب

۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه شاملو

۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه شاملو

مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه چهارمین دوره‌ی جایزه‌ی شعر شاملو، فردا ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۷ به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه چهارمین دوره جایزه شعر احمد شاملو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علاقه‌مندان اعم از شاعران و ناشران می‌توانند آثارشان را تا فردا عصر به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند. دبیرخانه در  تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش خیابان مرادی، فروشگاه کتاب فرهنگان‌ قرار دارد.

از زمان اعلام فراخوان چهارمین دوره‌ی جایزه‌ی شعر شاملو تاکنون، بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب به دبیرخانه‌ی جایزه رسیده است که از آن میان، مجموعه‌های واجد شرایط شرکت در جایزه (شعر نو، چاپ اول ۱۳۹۶) برای بررسی به داوران مرحله‌ی اول سپرده خواهند شد. شرایط شرکت در این رقابت ادبی و هم‌چنین  توضیح درباره آثار واجد شرایطی، در سایت رسمی جایزه‌ی شعر شاملو به نشانی http://www.shamlouaward.org/  قابل دسترس است.

دبیرخانه‌ی جایزه‌ی شعر شاملو ضمن قدردانی از استقبال بی‌شایبه‌ی شاعران گرامی مبنی بر ارسال مجموعه‌های گران‌قدرشان از شهر و شهرستان‌های دور و نزدیک، از همکاری و استقبال ناشرین گرامی نیز سپاسگزار است که مجموعه‌ شعرهای منتشرشده‌ی خود را برای چهارمین دوره‌ی این جایزه ارسال کرده‌اند و می‌رساند که کتاب‌های ارسال‌شده‌ توسط هیجده ناشر به دبیرخانه‌ی جایزه‌ی شعر شاملو رسیده است.

کد N1915952

وبگردی