آفتاب

صید جدید رئال: تریپیه با 50 میلیون به مادرید می رود؟

صید جدید رئال: تریپیه با 50 میلیون به مادرید می رود؟

فصل نقل و انتقالات در اوج جذابیت خود دنبال می شود. هرچند رونالدو خیلی زود تیم بعدی خود را انتخاب کرد اما هنوز هم ستاره های زیادی نمی دانند که سال بعد با پیراهن کدام تیم به میدان می روند.

به گزارش ایلنا بنزما، هیگواین، ژیرو، امباپه، نیمار، هازارد و کورتوآ تنها چندتن از نام هایی هستند که مقصدشان مشخص نیست. در ادامه اخبار سایت های مختلف و بررسی جا به جایی های محتمل را مرور خواهیم کرد.

«سان» درباره رئال مادرید نوشته است که این باشگاه قصد دارد با پیشنهاد 50 میلیون یورویی تریپیه را از تاتنهام به مادرید بیاورد و این درحالیست که لندنی ها سال گذشته با مدافعشان قراردادی 5 ساله امضا کردند.

«پاریسیه» درباره اصرار الخلیفی برای به خدمت گرفتن کانته و افزایش رقم قرارداد او تا 100 میلیون یورو نوشته است. آن ها حتی می خواهند برای برقراری فیرپلی مالی دی ماریا و گدس را هم بفروشند!

«اسکای» نیز از سومین پیشنهاد بارسلونا برای به خدمت گرفتن ویلیان نوشته است. پیشنهاد قبلی هفته قبلی برای هافبک چلسی رفته بود! ساری نیز پس از رفتن رونالدو به یووه برای خرید هیگواین از این تیم دندان تیز کرده است و می خواهد جای خالی کورتوآ را نیز با به خدمت گرفتن جو هارت پر کند.

«دیلی میل» تزریق پول به باشگاه استون ویلا توسط مدیران جدید را وعده داده است. آن ها علاقه دارند تا آنری را به جای استیو بروس به عنوان مربی بیاورند. آنری در جام جهانی کمک مربی بلژیک، تیم سوم تورنمنت بود.

در انتها سایت «اسکای» ایتالیا از علاقه رم به جذب مالکوم درحالی صحبت به میان آورده است که دو باشگاه اورتون و اینترمیلان نیز به دنبال این مهاجم هستند!

کد N1915677

وبگردی