آفتاب

هررا: او دوباره نشان می دهد بهترین است!

هررا: او دوباره نشان می دهد بهترین است!

آندره هررا اعتقاد دارد که دخه‌آ با توجه به علاقه هواداران در این باشگاه خواهد ماند. دخیا سال هاست مدنظر رئالی ها قرار گرفته است اما به نظر می رسد این بار نیز قهرمان اروپا به دنبال جذب کورتوآ افتاده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فورفورتو، هررا هم باشگاهی دخیا درباره وفاداری گلر تیمش نسبت به باشگاه گفته است: تابستان سختی را به یاد می آورم که همه درباره رئال مادرید و رفتن او حرف می زدند اما او ماند و وقتی اولین بازی خود را در اولدترافورد انجام داد پس از تشویق های تماشاگران به من گفت «فوق العاده است؛ این ها بی نظیرند!»

هررا افزود: ممکن است پسر آرامی باشد اما او بهترین است و این را نشان خواهد داد. او بهترین دروازه بانی است که من تا به حال در عمرم دیده ام و با ماست تا شانس بیشتری برای کسب عناوین قهرمانی داشته باشیم.

دخیا که در سال 2011 و از اتلتیکو مادرید به منچستر آمد، پس از حذف اسپانیا برابر روسیه و تنها یک سیو در تورنمنت مورد انتقاد قرار گرفته بود، عملکرد بدی در بازی اولش برابر رونالدو داشت و نتوانست

آمارش را در بازی های بعدی نیز بهبود ببخشد اما هررا با حمایت از او اعتقاد دارد که می تواند فصل خوبی را در لیگ جزیره پشت سر بگذارد و گفت: او بسیار قوی است. یادم می آید در ماه های اولی که با منچستر قرارداد بسته بود شرایط برای او بسیار سخت بود اما او در طول 4 سال تبدیل به یکی از بهترین های جهان شد. ما خیلی خوشحالیم که او را داریم و مهم نیست منتقدان چه می گویند.

وی افزود: او دوباره نشان می دهد که بهترین گلر دنیاست. وقتی تو بهترین باشی و نتوانی آن سیوهای معجزه آسایت را نشان بدهی، طبیعی است که همه درباره ات حرف بزنند. وقتی من خیلی خوب بازی نکنم این صحبت ها مطرح نمی شود چون یکی از بهترین ها نیستم اما شرایط درباره او فرق می کند.

کد N1915589

وبگردی