آفتاب

برگزاری هشتادمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی

برگزاری هشتادمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی

هشتادمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی به میزبانی جهاد دانشگاهی همدان ۳ و ۴ مردادماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، اکبر اسدی، رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان اظهار کرد: این گردهمایی در روزهای ۳ و ۴ مرداد ماه با حضور دکتر طیبی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس جهاد دانشگاهی و همچنین مسؤولان استان و معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در همدان برگزار می‌شود.

اسدی تصریح کرد: همزمان با این رویداد اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی نیز در روز چهارشنبه، ۳ مردادماه با حضور محققان برتر و برخی شخصیت‌های علمی، ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برپا می‌شود.

وی بیان کرد: این رویداد علمی تاکنون در تهران برگزار شده و با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار این برنامه در یکی از واحدهای استانی به میزبانی جهاددانشگاهی همدان برگزار خواهد شد که امیدواریم برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتواند موجبات ارتقای فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی را به همراه داشته باشد.

اسدی افزود: در این گردهمایی حدود ۸۰ نفر از  معاونان فرهنگی واحدها و سازمان‌های جهاد دانشگاهی، رؤسا و معاونان سازمان‌های تخصصی فرهنگی جهاد دانشگاهی از جمله خبرگزاری‌ دانشجویان ایران (ایسنا) و ایکنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مرکز دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و مرکز گردشگری علمی  فرهنگی دانشجویان ایران حضور دارند.

رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان با اشاره به برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ اظهار کرد: سال ۲۰۱۸ همدان به عنوان مقصد گردشگری کشورهای آسیایی برگزیده شد که به همین مناسبت دو رویداد بزرگ گردشگری در حال برگزاری است و جهاد دانشگاهی با سابقه فرهنگی خود در جهت تحقق و شناساندن همدان به عنوان مقصد گردشگری اقدام به میزبانی این همایش کرد.

انتهای پیام

کد N1915393

وبگردی