آفتاب

بهره‌گیری از نظرات گروه‌های علمی برای تدوین مصوبه جایگزین برج باغ

بهره‌گیری از نظرات گروه‌های علمی برای تدوین مصوبه جایگزین برج باغ

رییس کمیته محیط‌ زیست شورای شهر تهران از برگزاری جلسات مختلف با گروه‌های مرجع و علمی در راستای ارائه پیشنهاد جایگزین مصوبه برج ـ باغ خبر داد.

آرش میلانی در گفت وگو با ایسنا، درمورد سرانجام پیشنهاد جایگزین مصوبه لغو شده برج باغ گفت: یکی از بحث‌های مهمی که  در شورای شهر پنجم پیگیر هستیم این است که از مشورت گروه‌های علمی و  ... استفاده کنند  و برهمین اساس در مورد پیشنهاد جایگزین مصوبه برج باغ که در اسفندماه سال گذشته لغو شد، در حال برگزاری جلسات مختلف با ان جی او، گروه‌های مردمی، گروه های محیط زیستی و اقتصاددانها هستیم تا بتوانیم تمامی ابعاد یک مصوبه را بررسی کینم.

وی با بیان اینکه برای تدوین مصوبه  جدید برج باغ از نظر گروه‌های  هدفمند بهره خواهیم برد ادامه داد: رویکرد غالب در پیشنهاد جایگزین برج ـ باغ این است که هرچه بیشتر سازگاری بین باغ و کاربری‌های دیگر غیر ازساخت و ساز ایجاد کنیم.

میلانی افزود: در حال حاضر معاونت شهرسازی شهرداری تهران در حال جمع آوری پیشنهادات مختلف در حوزه برج  ـ باغ است و مهندسان مشاور در حال بررسی پیشنهادات هستند اما آنچه که مهم است اینکه الگوهایی از کاربری باید احصاء شود  که با باغ سازگاری داشته باشد تا شاهد تخریب باغات نباشیم.

انتهای پیام

کد N1914875

وبگردی