آفتاب

برنامه دانشگاه علم‌وصنعت برای افزایش "نشاط اجتماعی"/ بازسازی خوابگاه ۱۸۰ نفری

برنامه دانشگاه علم‌وصنعت برای افزایش "نشاط اجتماعی"/ بازسازی خوابگاه ۱۸۰ نفری

رئیس دانشگاه علم و صنعت از تدوین طرح "نشاط اجتماعی" در این دانشگاه به منظور افزایش نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: این برنامه تا پایان سال جاری در دانشگاه علم و صنعت اجرایی خواهد شد.

دکتر ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این مطلب به برنامه‌های دانشگاه علم و صنعت در حوزه دانشجویی اشاره کرد و افزود: افزایش نشاط دانشجویی از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه به شمار می‌رود که در حال حاضر معاونت فرهنگی طرحی با عنوان «نشاط دانشجویی» را به همین منظور تدوین نموده که طی روزهای آینده به تصویب خواهد رسید، براساس این طرح نشاط دانشجویی در فضای دانشگاه افزایش یافته و در نهایت سطح آموزش، زندگی روزمره‌ و همدلی در بین دانشجویان ارتقا خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: با تصویب کلیات طرح "نشاط دانشجویی" طی روزهای اخیر تلاش داریم تا پایان سال این طرح در دانشگاه علم و صنعت اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت از برنامه جدی این دانشگاه برای توسعه فضای خوابگاهی و بازسازی و مقام‌سازی یکی از خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: در سال جاری یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه با ظرفیت ۱۸۰ دانشجو با کمک اعتبارات فعلی طرح‌های عمرانی بازسازی خواهد شد.

دکتر ذاکری در خصوص برنامه‌های دانشگاه علم و صنعت در حوزه آموزش نیز گفت: در این زمینه سه محور اصلی در برنامه‌های خود قرار دادیم که توسعه تعاملات بین‌المللی در حوزه جذب دانشجویان خارجی و تعاملات آموزش کوتاه مدت به خارج از کشور، ارتقاء سطح آموزشی اعضای هیأت علمی جوان که طی دو سال اخیر جذب دانشگاه شدند با عنوان طرح دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی را اجرایی خواهیم کرد و در نهایت در حوزه آموزش دانشجویان دکتری نیز درس‌های کوتاه مدتی را با کمک اساتید خارجی برای این دانشجویان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N1914692

وبگردی