آفتاب

بیگلری: قوای سه‌گانه متحد باشند/ همگی دشمن مشترک داریم

بیگلری: قوای سه‌گانه متحد باشند/ همگی دشمن مشترک داریم

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ایران باید یکپارچه مقابل آمریکا بایستد»، به وجود دشمنان مشترک برای همه طیف‌های سیاسی اشاره کرد و گفت که در صورت نداشتن وحدت با آسیب جدی مواجه خواهیم شد.

محسن بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار  اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری و دستور ایشان برای تهیه نقشه راه اقتصاد باثبات اظهار داشت: همه ما چه چپ، چه راست، چه دولت و چه مخالفان دولت دشمنان مشترک داریم. آمریکا مقابل ایران ایستاده و اگر ما اتحاد نداشته باشیم و ایران یکپارچه را به نمایش نگذاریم آسیب خواهیم دید. قطعا وحدت رمز موفقیت ماست و فرمایشات مقام معظم رهبری هم برای همه ما حجت و حسن ختام است و باید از آن تبعیت کنیم.

وی افزود: خصوصا قوای سه‌گانه باید وحدت رویه کاملی با یکدیگر داشته باشند. رییس‌جمهور اخیرا دستور خوبی را در مورد پیگیری تخلفات خودروهای وارداتی نوشتند و از قوه قضاییه خواستند خارج از نوبت با این تخلفات برخورد شود که جای خوشحالی داشت و انتظار می‌رود قوه قضاییه همکاری لازم را داشته باشد و در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «مجلس برای همکاری با دولت اعلام آمادگی می‌کند»، گفت: دستور رییس‌جمهور برای پیگیری تخلفات خودروهای وارداتی اثر خوبی در جامعه داشت. امیدواریم همان‌طوری که ایشان موضوع واردات خودرو را پیگیری کردند با جدیت موضوع تخصیص ارز دولتی را پیگیری کنند و ورود جدی به این موضوع داشته باشند تا دغدغه مردم در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام

کد N1913581

وبگردی