آفتاب

شیوه‌های منسوخ شده دست‌نشان در تمرینات بدنسازی؛ آقا نادر به روز باشید

شیوه‌های منسوخ شده دست‌نشان در تمرینات بدنسازی؛ آقا نادر به روز باشید

تیم فوتبال مس کرمان هم اکنون در اردوی آماده سازی خود در آلاشت مازندران می‌باشد.

به گزارش ایلنا، هر ساله نادر دست نشان تیم‌های تحت نظرش را به ارتفاعات سوادکوه و آلاشت مازندران می‌برد و در آنجا تمرینات بدنسازی را پی می‌گیرد. تمریناتی که برای بازیکنان سخت و مشقت‌آور است.

تمرینات در ارتفاع همواره خوب و به سطح آمادگی بازیکنان کمک می‌کند اما نگرش و تفکر دست‌نشان در اردوهایش سبب شده تا هر ساله تعداد زیادی از بازیکنان تحت هدایتش رباط صلیبی پاره کنند. هواداران ملوان، صنعت نفت آبادان و نفت تهران فراموش نمی‌کنند بازیکنانی که به همین روش غلط بدنسازی، رباط دادند و کل فصل را از دست دادند. آخرین بازیکنانی که با دست‌نشان کار کردند و رباط دادند، علی فاطمی و مهیار زحمت کش بودند که کل فصل را از دست دادند.

جالب است بدانید در این مکان‌هایی که دست‌نشان به بازیکنان تمرین می‌دهد، خودرو به زور به سمت بالا حرکت می‌کند چه رسد به اینکه انسان از این ارتفاع بالا برود!

دست‌نشان برای توازن در سطح بدنسازی بازیکنان پس از این تمرینات سخت آنها را در لب ساحل نیز تمرین خواهد داد اما آیا دویدن مطلق بدنسازی محسوب می‌شود؟! به نظر می‌رسد که دست‌نشان تفکرات چند دهه قبل خود را نمی‌خواهد تغییر بدهد و برای موفقیت، او باید خود را به روز به علم حال حاضر کند.

کد N1913439

وبگردی