آفتاب

تاکید حکیم بر ضرورت مقابله با عناصر خرابکار در عراق

تاکید حکیم بر ضرورت مقابله با عناصر خرابکار در عراق

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق بر ضرورت مقابله با عناصر خرابکار که برای به انحراف کشاندن روند تظاهرات مردم عراق توطئه می‌کنند، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «صالح المطلک» از رهبران ائتلاف الوطنیه با «سید عمار حکیم» رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات اوضاع سیاسی عراق، روند رایزنی های کنونی برای تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمانی و نیز سازو کار تشکیل دولت آتی این کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در همین راستا حکیم بر اهمیت تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمانی به عنوان راهکاری برای حل بسیاری از مشکلات سیاسی عراق تاکید کرد و عنوان داشت: «این راهکار ضامن پایان بخشیدن به سهمیه بندی‌ها و عدم مسئولیت پذیری است و موجب حضور همه افراد در دولت آتی می‌شود.»

وی در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت تحقق خواسته‌های تظاهرات کنندگان اظهار داشت: «باید موضوع مسالمت آمیز بودن تظاهرات و عدم آسیب رسانی به اموال عمومی وخصوصی مورد توجه قرار گیرد.»

حکیم در پایان تصریح کرد: «می‌بایست این اعتراضات را از حضور عناصر خرابکار و نفوذی که در تلاشند تا خواسته‌های مشروع تظاهرات کنندگان در زمینه خدمات رسانی و اشتغال آفرینی را از روند صحیح خود منحرف کنند، مصون داشت.»

کد N1913423

وبگردی