آفتاب

اعزام 200 دانشجوی دانشگاه فردوسی به المپیاد فرهنگی‌ورزشی

اعزام 200 دانشجوی دانشگاه فردوسی به المپیاد فرهنگی‌ورزشی

معاون فرهنگی‌اجتماعی دانشگاه فردوسی از اعزام 200 دانشجوی این دانشگاه به چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه شیراز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طاهری در نشستی با خبرنگاران ایسنا با تاکید بر لزوم اثرگذاری اعضای هیات علمی بر جامعه ورزشی در خصوص برگزاری چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در شیراز خاطرنشان کرد: قرار است چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در اواخر تیرماه در دانشگاه شیراز برگزار شود که طی دو المپیاد دختران و پسران در آن به رقابت خواهند پرداخت. در المپیاد سیزدهم کاروان دانشجویان دانشگاه فردوسی در بخش پسران برای مرتبه دوم مقام اول کشور به خود اختصاص داد.

طاهری بیان کرد: همچنین در دوره سیزدهم این المپیاد کاروان دختران دانشگاه فردوسی مقام نایب قهرمانی را کسب کردند. باید توجه داشت این المپیادها مانند رقابت های حرفه ای، مسابقات ورودی داشته و افراد ابتدا بایستی در مسابقات منطقه ای شرکت کرده و در صورت کسب مقام، می توانند وارد المپیاد شوند. در این رقابت ها دانشگاه فردوسی جزو منطقه 9 کشور است که از مهر سال گذشته مسابقات انتخابی را برگزار کرده و امسال حدود 200 داشنجوی دختر و پسر به این المپیاد اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی‌اجتماعی دانشگاه فردوسی در پایان اظهار کرد: دانشگاه فردوسی تنها دانشگاهی است که همه امکانات ورزشی آن در اختیار دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی است و بحث درآمدی در اولویت های چهارم و پنجم ما قرار دارد. از این جهت هیچ محدودیتی وجود نداشته و مشکلی از جهت تقسیم فضاهای ورزشی بین دختران و پسران دانشجو در دانشگاه فردوسی وجود ندارد.


انتهای پیام

کد N1913282

وبگردی