آفتاب

حفاظت مالی از بیماران محور اصلی فعالیت‌های مرکز مدیریت پیوند است

حفاظت مالی از بیماران محور اصلی فعالیت‌های مرکز مدیریت پیوند است

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، گفت: تمام تلاش ما این است که سهم این مرکز از حوزه سلامت در مسیر صحیح، مدیریت و هزینه شود و حفاظت مالی از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت، محوریت اصلی آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهدی شادنوش در اجلاس کشوری مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها اظهار داشت: مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها در قالب جدید در وزارت بهداشت شکل گرفته و تشکیلات آن ابلاغ شده است، این مرکز در حوزه معاونت درمان وظایف سنگین و پیچیده ای را برای ارائه خدمات به گروه های مختلف بیماران بر عهده دارد.

وی افزود: افرادی که در حوزه مدیریت پیوند و درمان بیماری ها فعالیت می کنند در کنار تسلط و تخصص، به انگیزه ی بالا و همراهی مسئولین و مدیران درون بخشی و فرابخشی از جمله سازمان های بیمه گر نیاز دارند.

شادنوش با بیان اینکه مدیریت بیماری های خاص، پیوند، سرطان و ناباروی چهارحوزه عمده مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها است، خاطرنشان کرد: این مرکز ماموریت های دیگری همچون مدیریت حوزه توانبخشی و سلامت روان را نیز عهده دار است.

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، بیان کرد: با توجه به گستردگی خدمات این مرکز و اهمیت سیاستگذاری با کمک خرد جمعی، همایش امروز با هدف تشریح اهم وظایف و اقدامات برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه چنانچه نیت فعالیت ها، خیر و در جهت کمک به همنوع و تلاش برای حل مشکلات بیماران باشد، قطعا ثمره آن به صورت مثبت قابل رویت خواهد شد و منجر به رضایتمندی هموطنان خواهد شد، تصریح کرد: درخصوص مدیریت منابع و مصارف نیز تمام تلاش ما این است که سهم این مرکز از حوزه سلامت در مسیر صحیح، مدیریت و هزینه شود و حفاظت مالی از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت محوریت اصلی آن خواهد بود.

کد N1913170

وبگردی