آفتاب

تابش: برنامه‌ای برای جذب جپاروف نداشتیم/ کریمی گفت تمایلی به ماندن در سپاهان ندارم

تابش: برنامه‌ای برای جذب جپاروف نداشتیم/ کریمی گفت تمایلی به ماندن در سپاهان ندارم

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت این باشگاه در نقل و انتقالات توضیحاتی ارائه داد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت سپاهان اظهار داشت: اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم و روز گذشته هم با یک تیم از سوپرلیگ ترکیه بازی تدارکاتی داشتیم و برد خوبی هم به دست آوردیم. شرایط خوب است و آماده یک فصل سخت و موفقیت آمیز می‌شویم.

وی در مورد وضعیت باشگاه در نقل و انتقالات گفت: شرایط خوب است و تیم تقریباً چهارچوب خودش را بسته است و چند بازیکن دیگر هم احتمالا به ما اضافه خواهند شد و مشغول بررسی گزینه خارجی برای هافبک بازیساز هستیم. یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن مجارستانی مد نظر ما هستند و به زودی به جمع بندی می‌رسیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد خبر مذاکره با جپاروف عنوان کرد: فهرست لیگ برتری ما پر شده است و توانایی جذب جپاروف را نداریم و اگر بخواهیم او را بخریم باید نام یک بازیکن را از فهرست خارج کنیم. جپاروف بازیکن سپاهان بوده و هر وقت دوست داشت بیاید قدمش روی چشم. البته کادرفنی باید نظر بدهد که او را می‌خواهد یا نه ولی تا امروز درخواستی برای جذب این بازیکن نداشتیم.

تابش در مورد پیوستن علی کریمی به استقلال گفت: کریمی با ما قرارداد نداشت و وقتی برای تمدید قرارداد با او مذاکره کردیم گفت تمایلی به ماندن در سپاهان ندارد. ما کسی را به زور در تیم نگه نمی‌داریم حتی اگر او محصول آکادمی خود ما باشد و هرکس دلش با سپاهان است در تیم بازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کریمی و شریفی محصولات سپاهان بودند و به استقلال و پرسپولیس رفتند عنوان کرد: شریفی قصد داشت جدا شود و نظر کادرفنی هم همین بود که حداقل برای یک سال به تیم دیگری برود ولی کریمی را می‌خواستیم و خودش نماند. به هر حال برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

تابش در مورد جذب بختیار رحمانی گفت: ما با رحمانی 2 ساله امضا کردیم ولی به دلیل پر بودن سهمیه خرید لیگ برتری‌مان تا نیم فصل باید به تیم دیگری برود و هنوز مشخص نیست در کدام تیم بازی می‌کند. خود او آمادگی این را داشت که به تیم دیگری نرود و تا نیم فصل بیرون بنشیند ولی برای خودش هم بهتر است بازی کند. شاید بازهم بازیکنانی به این شکل به خدمت بگیریم که از نیم فصل دوم اضافه شوند چرا که فشار بازی‌ها در این مقطع بیشتر خواهد شد.

وی در رابطه با تلاش سپاهان برای قهرمانی و رقبای این تیم خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه مدعی قهرمانی است و هر سال باید برای قهرمانی تلاش کند. ما مدعی قهرمانی هستیم و رقبای ما هم فکر می‌کنم به شکل سنتی استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و تراکتورسازی هستند. البته شرایط لیگ غیر قابل پیش‌بینی است و فصل گذشته دیدید تیمی مثل پارس جنوبی که تازه به لیگ برتر آمده بود نتایجی فراتر از حد انتظار گرفت.

تابش در پایان در مورد وضعیت نقش جهان گفت: وضعیت خوب است و مشغول کار هستیم و فکر می‌کنم تا 2 ماه دیگر مشکلات ورزشگاه به طور کامل برطرف شود.

کد N1913008

وبگردی