آفتاب

معاونت پزشکی باشگاه استقلال: برای خرید بازیکن ما تصمیم گیری نمی‌کنیم

معاونت پزشکی باشگاه استقلال: برای خرید بازیکن ما تصمیم گیری نمی‌کنیم

معاونت باشگاه استقلال تهران توضیح داد آنها تنها بر اساس وظیفه شرح آزمایش بازیکنان جدید را به مدیران تحویل می‌دهند و هیچ گونه دخالتی در توافق یا عدم توافق بازیکنان ندارند.

به گزارش ایلنا، دکتر امین نوروزی، معاونت باشگاه استقلال تهران پس از خرید علی کریمی به روند جذب بازیکنان در نقل و انتقالات واکنش نشان داد. نوروزی نشان داد که او تنها به عنوان یک مقام مسئول وضعیت بازیکنان را بررسی و پرونده آنها را به مدیران منتقل می‌کند.

او در اینستاگرامش نوشت:

" در پی عقد قرارداد باشگاه محترم استقلال با آقای علی کریمی و طرح بعضی نکات جهت دار و با نیت خاص، لازم است توضیحاتی چند را جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن حقیقت اعلام بنماییم.

  اول انکه وظیفه ما در معاونت پزشکی در خصوص اعلام وضعیت سلامتی جسمانی بازیکنان بر مبنای ارزیابی و آزمایشات دقیق توسط پزشکان متخصص و موسسه ایفمارک، استوار است و در واقع نوعی تصمیم سازی است نه تصمیم گیری. تست پزشکی وضعیت بازیکنان را تشریح می کند و آن مقامی که باید برمبنای این واقعیات تصمیم به عقد قرارداد بگیرد مقام مسئول در باشگاه است.

 در خصوص آقای کریمی هم آزمایشات دقیق صورت گرفته و تمامی مستندات موجود است و شرایط جسمانی ایشان برای مدیران محترم روشن و تصمیم گیری در زمینه عقد قرارداد یا عدم ان بر عهده کسانی است که قطعا بر سایر امور باشگاه احاطه کامل داشته و بر مبنای مصالح باشکاه، تصمیم نهایی را می‌گیرند و به عبارت بهتر معاونت پزشکی تصمیم گیر نهایی نیست.

 دست آخر باید ادغان داشت که بازیکنان جهت تست پزشکی به این معاونت معرفی و در نهایت نتایج حاصله از ارزیابی و آزمایشات هم عینا در اختیار مقامات مسئول قرار داده می شود و اصولا در معرفی نامه در خصوص عقد قرارداد یا عدم ان، یا صدور مجوز از سوی معاونت پزشکی یا موارد مشابه سوال نمی گردد کما اینکه چند بازیکن با استقلال عزیز قرارداد بسته اند که اصلا ازمایشات پزشکی بر روی انان انجام نشده و این بیانگر و تایید کننده این موضوع است که نظر نهایی را مقامات مسئول نقل و انتقالات می دهند نه معاونت پزشکی."

کد N1912949

وبگردی