آفتاب

مناطق‌مرزی از تسهیلات مالی ترکیبی بهره‌مند می‌شوند

مناطق‌مرزی از تسهیلات مالی ترکیبی بهره‌مند می‌شوند

وزیر کار گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق‌مرزی، تسهیلات مالی ترکیبی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در آئین شروع احداث سه واحد صنعتی شیرآلات بهداشتی در گرمی مغان افزود: سیاست دولت در مناطق مرزی علاوه بر تامین امنیت، حفظ جمعیت ساکن در این مناطق، فراهم کردن رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این مناطق است.

وی اضافه کرد: ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی در مناطق مرزی از برنامه‌های دولت بوده و با تسهیلات ترکیبی و ارزان قیمت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در این مناطق حمایت می‌شود.

وزیر کار با اشاره به شروع عملیات اجرایی سه کارخانه شیرآلات در شهرستان مرزی گرمی مغان بیان کرد: سیاست ایجاد خوشه تولید شیرآلات کشور در این شهرستان دنبال می شود و با تولید قطعات مختلف شیرآلات در هریک از واحدهای صنعتی ، محصولات با برند گرمی در آینده روانه بازار خواهد شد.

ربیعی بیان کرد: با احداث این سه کارخانه و نیز توسعه کارخانه شیرآلات قهرمان زمینه اشتغال یک هزار و 800 نفر در گرمی مغان فراهم می شود و این رقم برای یک منطقه مرزی کوچک رقم قابل توجهی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به گرمی مغان همچنین از کارخانه تولید شیرآلات قهرمان بازدید کرده و در جریان توسعه این کارخانه با ایجاد 400 شغل جدید قرار گرفت.

کد N1912060

وبگردی