آفتاب

شوخی راکیتیچ با احتمال قهرمانی کرواسی در جام جهانی

شوخی راکیتیچ با احتمال قهرمانی کرواسی در جام جهانی

هافبک کرواسی به شوخی اعلام کرد اگر آنها جام قهرمانی جام جهانی را بالای سر ببرند، او طرح کاپ را روی پیشانی‌‎اش خالکوبی می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از اینکه روز یکشنبه در مسکو با فرانسه رو به رو شود، هرگز در فینال جام جهانی حضور نداشته است. ایوان راکیتیچ در مسیر راهیابی کروات‌ها به فینال یکی از ستاره‌های نام آشنا بوده و مهره مورد اعتماد زلاتکو دالیچ است. 

هافبک بارسلونا در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمانی در جام جهانی او طرح کاپ را در کدام قسمت بدنش خالکوبی می‌کند به خبرنگاران گفت: روی پیشانی‌ام! همانطور که می‌بینید فضای روی بدن من بسیار است و اول از همه باید از همسرم در این مورد سوال کنم. صادقانه بگویم، من این احساس را دارم که صدها میلیون نفر به ما علاقه مند خواهند شد. من از آرژانتین، اسپانیا، آلمان و سراسر جهان پیام دریافت کرده‌ام. این فوق العاده است. این واقعا مایه خوشحالی من است مردمی که هرگز فکر نمی‌کردند ما یک گل به تیم‌های دیگر بزنیم و شاید حریف گل به خودی بزند، اکنون به ما افتخار می‌کنند. این نشان می‌دهد که ما در قامت یک فینالیست ظاهر شدیم، ما می‌خواهیم به همه‌ی دنیا بازی خود را نشان بدهیم و همه چیز را در زمین بگذاریم.

او در خصوص اینکه شاید کروات‌ها به دلیل حضور در وقت‌های اضافه در چند بازی گذشته خسته به نظر برسند، گفت: انرژی اضافی وجود خواهد داشت، نگران نباشید. این یک بازی تاریخی است، نه فقط برای ما بلکه برای همه کسانی که کروات هستند. ما 4.5 میلیون بازیکن در زمین داریم. ما یکدیگر را حمل می‌کنیم. ما می‌دانیم این بزرگترین بازی زندگی ما است و می‌خواهیم زمین را در حالیکه سرهایمان را بالا نگه داشته‌ایم و می‌گوییم ما همه چیز را انجام دادیم، ترک کنیم. 

کد N1911998

وبگردی