آفتاب

آخرین آمادگی‌ها برای خدمات پزشکی به حجاج حج ۹۷

آخرین آمادگی‌ها برای خدمات پزشکی به حجاج حج ۹۷

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات پزشکی به حجاج گفت: هدف ما در مراسم حج خدمت رسانی با کیفیت بالا و در عین حال حفظ سلامت و افزایش رضایتمندی حجاج است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر پیوندی در همایش تیم‌های بهداشت حج تمتع گفت: بحث آموزش به حجاج بسیار اثرگذار خواهد بود و موجب رضایتمندی آنان می‌‌‌شود.

وی با اشاره به خدمت‌‌‌رسانی تیم‌‌‌های پزشکی اظهار داشت: وظیفه خدمات‌‌‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان ایرانیان خارج از کشور نیز برعهده هلال احمر است، به همین منظور هیات پزشکی هلال احمر تشکیل شد و توسعه یافت تا بتواند خدمات با کیفیت و شایسته‌‌‌تری را به مردم ارائه کند.

رییس جمعیت هلال احمر، دو اصل دانش و تجربه را ملاک کار دانست و اظهار داشت: در ارائه خدمات سلامت به حجاج دو اصل دانش و تجربه ملاک کار است و تلاش شده با استفاده از برنامه‌‌‌‌ریزی دقیق و فناوری اطلاعات، ارتباط نزدیک با ارگان‌ها و سازمان‌های موجود در حج برقرار شود تا بتوان خدمات شایسته‌‌‌تری را به حجاج ارائه کنیم.

پیوندی با بیان اینکه هدف ما در مراسم حج خدمت‌‌‌رسانی با کیفیت بالا و در عین حال حفظ سلامت و افزایش رضایتمندی حجاج است، تصریح کرد: بحث آموزش به حجاج می‌تواند هزینه‌ها را کاهش و کیفیت برگزاری مناسک حج و رضایتمندی حجاج را افزایش دهد که این آموزش‌ها توسط تیم‌های امدادی و و درمانی هلال احمر قبل از اعزام به حجاج ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: بحث پژوهش در مراسم حج باید مداوم صورت گیرد، نباید نزدیک برگزاری مراسم حج آن را به یاد آوریم و بعد آن را تا برگزاری حج سال‌های بعد فراموش کنیم که در این صورت برنامه‌ریزی با کیفیت و آمادگی بیشتری خواهیم داشت، همچنین این موضوع باعث کاهش هزینه و مصرف می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: امیدواریم تا جمعیت هلال احمر در امر خدمت‌‌‌‌رسانی به زائران و جلب رضایتمندی آنها موفق عمل کند.

کد N1911381

وبگردی