آفتاب

ارتباط تنگاتنگ مراکز آموزشی و صنعتی، دانش آموختگان موفق‌تری تحویل جامعه می‌دهد

ارتباط تنگاتنگ مراکز آموزشی و صنعتی، دانش آموختگان موفق‌تری تحویل جامعه می‌دهد

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مسئولان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: اگر مراکز آموزش عالی در ارتباط تنگاتنگ با مراکز صنعتی باشند می‌توانند دانش‌آموخته‌های موفق‌تری تحویل جامعه دهند.

به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر،با اشاره به اجرای سند آمایش آموزش عالی در مراکز علمی کشور اظهار داشت: براساس سند آمایش آموزش عالی، مجتمع آموزش عالی شهرستان اسفراین مأموریت خودش را پیدا کرده و باید روی این مأموریت کار کند و اگر مراکز آموزش عالی ما هر کدام مأموریتی داشته باشند یقیناً موفق‌تر خواهند بود و از پراکنده کار کردن پرهیز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی افزود: یکی از برکات این مجتمع آموزش عالی، مجاورت آن با مراکز صنعتی بزرگ از جمله مجتمع فولاد و لوله‌گستر است که نمونه‌ای از تعامل بسیار خوب بین صنعت و دانشگاه است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت همراه، در ابتدای ورود به مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین با حضور در گلزار شهدای گمنام در محوطه این مجتمع با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی را گرامی داشت و سپس از بخش های مختلف مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین بازدید کرد.

انتهای پیام

کد N1911196

وبگردی