آفتاب

بد دهنی حسین فرحبخش در مقابل رامبد جوان

بد دهنی حسین فرحبخش در مقابل رامبد جوان

فضای مجازی به جولانگاهی تبدیل شده که می توانیم در آن دست به هر کاری بزنیم؛ تبلیغ کنیم، تخریب کنیم، دروغ بگوییم، فحاشی کنیم، آبرویی را ببریم، آبرویی را بخریم و...

آفتاب: حواشی تلویزیون هم انگار تمامی ندارد. «خندوانه» هم از این امر مستثنی نیست. چند وقتی است که دعوای مجازی بر سر تهیه کننده خندوانه بین رامبد جوان و حسین فرحبخش بالا گرفته و بعضی ها هم شده اند آتش بیار معرکه.
داستان از جایی شروع شد که حسین فرحبخش در کلیپی که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، سیدعلی احمدی تهیه کننده خندوانه را به باد انتقاد گرفت و پشت پرده خندوانه را محکوم به استفاده از رانت کرد.
رامبد هم اما صحبت های فرحبخش را بدون جواب نگذاشت و در کلیپی که در فضای مجازی منتشر کرد، خیلی محترمانه از خجالت فرحبخش در آمد. او در این کلیپ ضمن حمایت از تهیه کننده خندوانه در مورد استفاده از رانت در پشت پرده این برنامه گفت: "پای هیچ رانتی در میان نیست. هزینه های این برنامه به وسیله اسپانسر تامین می شود و این اسپانسر هم مستقیما با سازمان صدا و سیما در ارتباط است و عوامل، هیچ دخالتی در امور مالی و قراردادی با اسپانسر ندارند." رامبد در پایان کلیپ از حسین فرحبخش خواست که از تهیه کننده خندوانه عذرخواهی کند.
اما موضوع به همینجا ختم نشد. پس از انتشار کلیپ رامبد جوان، حسین فرحبخش نسبت به آن واکنش های تندی نشان داد. او در کلیپ دیگری رامبد را تهدید به افشای برخی از واقعیت ها کرد و گفت: "c"
اما پس از انتشار این کلیپ ها؛ محسن افشانی در پیج اینستاگرامش نوشت: "من این دو عزیز رو خوب می‌شناسم به نظر شما این حرف‌ها واسه چیه؟"
از طرفی احمد ایراندوست هم در اینستاگرام به این بگومگوها واکنش نشان داد و نوشت: " پته ها داره رو آب می ریزه، بابا زیراب همو نزنید، بزارین مردم یک نفر رو باور داشته باشن. خوشم میاد که فرحبخش رُک و پوست کنده حرف می زنه. بیچاره مردم دیگه به کی اعتماد کنند؟"
ظاهرا فضای مجازی به جولانگاهی تبدیل شده که می توانیم در آن دست به هر کاری بزنیم؛ تبلیغ کنیم، تخریب کنیم، دروغ بگوییم، فحاشی کنیم، آبرویی را ببریم، آبرویی را بخریم و...
آقای فرحبخش؛ سال هاست که مردم ما رامبد را می شناسند، با اجرای او در خندوانه خاطره دارند و زندگی ها کرده اند. حرف های شما در مورد ایشان حتی اگر درست هم باشد باز هم به عنوان شروع کننده دعوا، جایش در فضای مجازی نبود. اگر واقعا سند و مدرکی دال بر رانت و رانت خواری در این برنامه وجود دارد می توانستید با سازمان صدا و سیما که برنامه، زیر نظر آنها ساخته شده مطرح کنید و یا از مراجع قانونی کمک بگیرید نه این که از فضای مجازی به عنوان وسیله ای برای رسیدن به اهداف تان استفاده کنید.
پس درست نیست حتی اگر کاری را برای کسی از روی رفاقت در قدیم انجام داده‌اید الان از آن برای به کرسی نشاندن حرف‌هایتان استفاده کنید.

زهرا پورعابد
هدی جاویدی






کد N1910561

وبگردی